איש מקסים, מקצועי, נעים הליכות ואכפתי. מומלץ בחום, היה מעולה מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שולה שפיגל, הרצליה.
משוב: 10/07/2025
תיאור השירות:
ניקוי פילטר במזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, אני לא יודעת לדרג מבחינת המחיר אבל הכל היה 100%!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוריין א. הרצליה.
משוב: 08/07/2025
תיאור השירות:
טיפול בסתימה במזגן שנזל.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי הדומי, רמת השרון.
משוב: 02/07/2025
תיאור השירות:
אבחון תקלות, מילוי גז ותיקון רגשים.
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי ו. הרצליה.
משוב: 01/07/2025
תיאור השירות:
ניקוז סתימה במזגן.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע באותו היום שצלצלתי והמתין עד שראה שהמזגן הסתדר. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועה ר. הרצליה.
משוב: 27/06/2025
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סילביה רנו, הרצליה.
אשרור: 27/12/2021
משוב: 26/07/2021
תיאור השירות:
תיקון חלק ומילוי גז במזגן עילי.
חוות דעת:
שמוליק היה בסדר גמור, עבד בסדר, התיקון היה טוב והתקלה נפתרה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
הדר רובינשטיין, הרצליה.
אשרור: 24/12/2021
משוב: 30/06/2021
תיאור השירות:
תיקון שקע תלת פאזי במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
שמוליק היה מקסים והוא פתר לי את הבעיה. עמד בזמנים, היה נחמד ואני מרוצה מכל הבחינות. הוא מעולה!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דיאגו א. הרצליה.
אשרור: 28/11/2021
משוב: 11/08/2021
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע מיד ופתר את הבעיה במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 477 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אינוורטר
אודות
כבר מילדות שמוליק אהב לתקן דברים ולעסוק במערכת החשמל, ככה שפנייה לבית ספר מקצועי בתחום הייתה צעד מובן מאליו. גם היום, עשרות שנים אחרי, הוא לא מתחרט על המהלך: "אני מאוד אוהב את כל ההתעסקות הטכנית כמו גם להיות כל הזמן בתנועה, לפגוש אנשים ומקומות חדשים – יש המון הפתעות ואין שגרה" הוא מספר.
לא רק את תחום החשמל שמוליק אוהב, גם תחום שהוא בניגוד מוחלט אליו – מים וכל מה הקשור אליהם: טיולים למקורות מים, שחייה, דייג וכדומה. אנחנו אומרים, תיזהר לא לשלב בין שתי האהבות
סיפור משעשע שזכור לשמוליק במיוחד היה כשהגיע לעשות עבודת חשמל אצל אישיות בכירה ומאובטחת. כחלק מהעבודה הושמעה האזעקה של הבית ומיד הוא מצא את עצמו מוקף באנשי ביטחון – לקח לו כמה דקות טובות להסביר שמדובר באזעקת שווא, לאחר מכן אנשי הביטחון התרצו ונתנו לו לשוב לעבודתו.
שמוליק הוא הבעלים של העסק שלו – עוסק בתחום החשמל משנת 1985 ולתחום מיזוג האוויר נכנס בשנת 2000. הוא בוגר בית ספר מקצועי גם בחשמל (בעל תעודת חשמלאי מוסמך) וגם במיזוג אוויר (בעל דיפלומה במיזוג אוויר).
תחומי התמחות: :: תיקוני חשמל שונים :: החלפת ארון חשמל :: התקנת גופי תאורה :: הכנה לביקורת חברת חשמל :: תיקוני מזגנים
מה שמייחד את עבודתו של שמוליק זה הידע והניסיון שצבר במהלך השנים בתחום החשמל, ידע שמאוד שימושי לא רק בעבודות חשמל אל גם בתיקון מזגנים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.