היה בסדר גמור. לכל האורך הוא היה נחמד וטיפל בנו טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
עמית אריאל, תל אביב.
משוב: 13/02/2024
תיאור השירות:
טיפול 10,000 שכלל החלפת שמנים וברקסים ברכב מסוג סוזוקי שנתון 2019.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מצוין ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית דרורי, תל אביב.
משוב: 30/01/2024
תיאור השירות:
החלפת שמנים, מים וברקסים לרכב מסוג קיה ריו שנת 2016.
חוות דעת:
הוא היה ממש מושלם וכיף! קודם כל לקח את הרכב לסיבוב, לחוות את הרכב בעצמו. הכול היה יחסית מהר ויחסי האנוש היו אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל פוקס, תל אביב.
משוב: 09/01/2024
תיאור השירות:
תיקון מכסה מיכל דלק וטיפול תקופתי ברכב מסוג Volkswagen Polo שנת 2012.
חוות דעת:
השירות היה ממש על הכיפאק. הוא היה מאוד נחמד ואדיב. במקום להזמין חלק חדש הוא הציע לי להדביק עם דבק חזק ומבחינתי זה היה דבר מאוד חיובי. חזרתי אליו כבר כמה פעמים מאז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברק גלרמן, תל אביב.
משוב: 24/10/2023
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב מסוג פולקסווגן ג'טה.
חוות דעת:
חשבתי שהיה טוב והם באמת היו מאוד נחמדים אלי וניסו לעשות את הטיפול הכי מהר ולהתחשב בי, אבל אחרי יומיים היו כמה צינורות שהתלפפו על הגלגל של הרכב. אני לא יודע אם זה היה קשור אבל זה קרה יומיים אחרי.
איכות
6
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
ניב ס. תל אביב.
משוב: 06/10/2023
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 10,000, תיקון משאבת מתיז, החלפת דיסקיות בלמים וחריטת דיסקיות ברכב מחברת יונדאי איי 20 שנתון 2015.
חוות דעת:
סאמי היה מעולה, מקצועי ומהיר. נתן אחלה שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל ממן, תל אביב.
משוב: 23/07/2023
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף לרכב מסוג Renault, כולל תיקון נזילה, החלפת בלמים ונורות.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים והצוות שלו באמת מדהים. הטיפול לקח קצת יותר זמן מהמצופה והמחיר היה טיפה יותר יקר ממה שחשבתי, אבל חוץ מזה היה מושלם!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
ספיר גלמן, תל אביב.
משוב: 12/07/2023
תיאור השירות:
טיפול 90 אלף והוספת גז למזגן ברכב מסוג Hyundai I10 שנתון 2014.
חוות דעת:
היה ממש אחלה. הוא מאוד אדיב והסביר את הכל. שירות מעולה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 149 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת אומן
אודות
סאמי בעל מוסך המתעסק במכונאות כללית ומיזוג אוויר לרכב.
תחומי התמחות
:: מכונאות כללית לכל סוגי הרכבים
:: חשמלאות רכב
:: מיזוג אוויר
:: העברת מבחן רישוי
שאלות ותשובות עם סאמי
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.