הוא היה ממש בסדר. הוא בא ועזר לי כי נתקעתי באמצע הדרך. הסכמתי למחיר למרות שנשמע לי קצת יקר, כשבאתי לשלם יום אחרי הוא אמר סכום גבוה יותר ממה שסיכמנו ואמר שזה בגלל הסוג אלטרנטור. הכל היה פיקס חוץ מהמחיר.
היה הוא היה אחלה, המחיר קצת יקר לדעתי כי היה צריך לשפץ את הציריות.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
איל מרגולין, תל אביב.
משוב: 20/06/2022
תיאור השירות:
החלפת שסתום, ניקוי בית מצערת ומילוי גז למזגן ברכב מסוג טויוטה יאריס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא מקצועי ויסודי. זו הייתה תקלה מורכבת, היה קשה להבין מה מקור הבעיה וניסה כמה פעמים ומכל הכיוונים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי שביט, מסילת ציון.
משוב: 08/04/2024
תיאור השירות:
טיפול 120 אלף ברכב מסוג טויוטה יאריס, כולל החלפת מסנן אוויר, שמן, מצתים ונוזל בלמים.
חוות דעת:
סאמי היה נהדר, הוא היה ממש אדיב ונחמד, ביצע את העבודה בצורה מהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ריקו דרעי, חיפה.
משוב: 02/05/2023
תיאור השירות:
החלפת אלטנטור ברכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2010.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, השירות היה טוב, המחיר שנגבה היה סביר לדעתי והכל אחלה. את העבודה הוא עשה במהירות ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלינור וייסמן, גבעתיים.
משוב: 12/12/2022
תיאור השירות:
בדיקה לרכב מסוג טויוטה רנקס לפני טסט ואישור תקינות לבלמים.
חוות דעת:
הבוקר קרה לי דבר כל כך מפתיע ומרגש. חיפשתי באתר מדרג מוסכניק שיכול לבדוק את הרכב לפני טסט ולתת אישור על הבלמים (למכוניות ישנות). מפה לשם, הגעתי לסמי שכבר בטלפון היה אדיב מאד. הוא נתן לי מחיר לבדיקה לפני טסט, ואמר שאם הוא מתקן משהו הוא יקח רק על העבודה. בהתחלה הוא לקח את האוטו לסיבוב. דיברנו על כך שאי אפשר להחליף אוטו עם יוקר המחייה, ובהמשך איכשהו עלה הנושא שהכל כל כך יקר. חיכיתי במשרד שלו 45 דקות בזמן שהוא בדק את הרכב וכמובן כתב לי אישור על הבלמים. הוא הכין לי קפה ואפשר לי להדפיס את כל המסמכים הרלוונטיים אצלו. כשסיים, לא לפי שהסביר, הראה והדגים, הוא פשוט אמר לי סעי לשלום. ככה, בלי לשלם שקל.
זו הייתה הפגנה של נדיבות, אכפתיות, סבלנות וכמובן מקצועיות. פשוט הייתי בשוק.
עכשיו אני מרגישה בלב ולא בראש איך טוב מוסיף טוב. יצאתי ממנו עם לב רחב יותר ממה שנכנסתי וזו מתנה אפילו גדולה יותר מהבדיקה של הרכב.
עברתי את הטסט בהצלחה. כמובן שאני ממליצה בחום!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 13/03/2022
תיאור השירות:
טיפול 10,000 לרכב מסוג טויוטה לנד קרוזר שנתון 2008.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ומקצועי, אבל גבה מחיר גבוה מדי לטעמי, ולכן לא אחזור לשם.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גל ירושלמי, תל אביב.
אשרור: 16/06/2024
משוב: 19/11/2023
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט, תיקון צילינדר מספר 3 בראש מנוע ותיקון בעיית התחממות ברכב מחברת יונדאי איי 30 שנתון 2011.
חוות דעת:
סאמי היה ממש אחלה, ממש נחמד ושירותי. בעלי במילואים ונתקעתי ולא ידעתי מה לעשות. הוא היה ממש אחלה ומרגיע. אני ממש ממליצה עליו!
הגעתי אליו כי הרכב התחמם באמצע הנסיעה, בהתחלה הוא חשב שיש בעיה בתרמוסטט אז הוא החליף אותו והחזיר לי את הרכב אבל אח"כ הרכב התחמם שוב אז החזרתי אותו למוסך. הסתבר שיש בעיית נזילת מים מהרדיאטור ובגלל שכבר נסעתי עם הבעיה זה יצר בעיה נוספת בראש מנוע. הוא לא תיקן לי את הרדיאטור אלא עשה מעקף כך שהרכב לא יתחמם ותיקן את הבעיה שנוצרה בראש מנוע. סה"כ היה על הכיפאק.
הוא היה מצויין, מאוד מקצועי! הוא נתן יחס אישי, לקח את הרכב לסיבוב ובדק מה לא עובד, זה דברים שכבר לא עושים היום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר גולדמן, תל אביב.
משוב: 09/06/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג ניסן מיקרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אחלה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 170 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת אומן
אודות
סאמי בעל מוסך המתעסק במכונאות כללית ומיזוג אוויר לרכב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.