הוא בחור נחמד ומבין עניין. קודם כל הוא עשה בדיקה כללית עד שהגיע למציאת הפתרון.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
ענת זנדני, רחובות.
משוב: 30/08/2021
תיאור השירות:
תיקון קבל שרוף בכרטיס אלקטרוני במזגן.
חוות דעת:
אבי היה מצוין, הוא החליף את כל הרכיבים השרופים, בדק שהכל עובד כמו שצריך והמזגן עובד עכשיו, הוא באמת באמת היה מיוחד, בעל מקצוע מעולה!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ריקי קטנר, נס ציונה.
משוב: 13/08/2017
תיאור השירות:
איתור תקלה במזגן.
חוות דעת:
היה מדהים. לא עזב אותי עד שהבעיה תוקנה ובכלל זאת לא הייתה הבעיה שלו אלא בעיה של חשמלאי. הוא נתן שירות מעולה, יוצא מגדר הרגיל. הוא חיכה כמה שעות עד שהבעיה נפתרה. נראה לי שהמחיר היה הגון לחלוטין. שירות מצוין. הוא התייחס ללקוח, אין לי שום דבר רע להגיד. איש טוב.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דדי שיין לומברוסו, יבנה.
משוב: 08/01/2017
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, עמד בזמנים והיה מקצועי. המזגן ישן והפסיק לעבוד, הלך לעולמו... בסוף החלטנו שלא לתקן אז הוא ביצע רק בדיקה. התקשורת שלנו מולו הייתה קצת קשה אבל הוא איש זהב ומאוד רוצה לעזור!
הוא היה מצוין, בסדר גמור. הגיע בזמן, מקצועי מאוד, איתר את התקלה די מהר ופתר אותה. היה איתי בקשר לבדוק שהכל בסדר. איש ישר והגון, כיף לעבוד איתו. מחיר סביר בעיניי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עודד א. שוהם.
אשרור: 04/09/2025
משוב: 06/07/2025
חוות דעת:
ממש נחמד! התלוננתי על נזילת מים וקיפאון של המזגן. חשבנו ביחד שזה חוסר בגז, היה חסר קצת גז. ואחר כך פתחנו את המזגן והוא ראה לכלוכים בכניסה לניקוז. פתר את הבעיה אחרי שעבד על הכל כמעט 3 שעות. עבר דבר דבר עד שמצאנו את הבעיה, סבלני מאוד! איש נחמד מאוד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
אסף גולדפלד, רמת גן.
משוב: 03/09/2025
תיאור השירות:
החלפת קבלים.
חוות דעת:
בסך הכל הייתי מרוצה, נראה לי שהיה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יעל ק. תל אביב.
משוב: 03/09/2025
תיאור השירות:
תיקון מזגן ישן מאוד שלא הוציא קירור.
חוות דעת:
איש מקסים שאין לתאר, הגון, אדיב וטוב לב. בנוסף, מקצוען יצירתי ויעיל! עשה ככל שביכולתו לתקן את הבעיה ובמחיר ראוי והוגן. אני אסירת תודה לאברהם וכמובן שאמליץ עליו לכל מכרי ואדע תמיד להיעזר בו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טליה מאור, מודיעין.
משוב: 03/09/2025
תיאור השירות:
תיקון תקלה של דליפת גז ממזגן של VRF, שכלל פתיחת תקרת גבס.
חוות דעת:
אברהם עשה עבודה יעילה, מדויקת ומקצועית. הגיע עם מכשור מקצועי מתקדם ועשה בדיקה יסודית ומקיפה. הגיע בזמן והיה אדיב ושירותי מאד. הסביר במדויק ובשקיפות את הבעיה ואופן הטיפול. מחיר הוגן ביחס להיקף העבודה. ממליצים בחום! מרוצה מאד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 658 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.