מומלץ בחום! הגיע מהיום למחר, היה מקצועי והגון ובשקיפות. בנוסף גם היה נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבי ק. גבעת שמואל.
משוב: 19/03/2024
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה ידני.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלום זגורי, פתח תקווה.
אשרור: 23/07/2023
משוב: 21/05/2023
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי של הסלון.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי מאוד, הוא זיהה את הבעיה כבר בטלפון והעריך נכון, הגיע בזמן שקבע והיה נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן א. פתח תקווה.
משוב: 21/12/2022
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מ-ע-ו-ל-ה! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב בוקסבוים, גבעת שמואל.
אשרור: 08/07/2022
משוב: 09/05/2022
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה! הגיע ביום התקלה והתיקון זריז. המחיר היה הוגן והכל נעשה בצורה אדיבה ושלווה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוטי ק. גבעת שמואל.
אשרור: 22/05/2022
משוב: 02/03/2022
תיאור השירות:
תיקון של תריס גלילה.
חוות דעת:
היה שירות טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ליאת חדאד אלדד, פתח תקווה.
אשרור: 16/05/2022
משוב: 15/03/2022
תיאור השירות:
בדיקה וחיזוק חיווטים בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הגיע ובדק את הבעיה, ראה שזה רק בעיה בחיבורים, תיקן וגבה מחיר רק על הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיליק פז, נחלים.
משוב: 11/05/2022
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רואי פדינה, פתח תקווה.
משוב: 28/03/2022
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שיצא מהמסילה והחלפת מנגנון בתריס גלילה.
חוות דעת:
רן היה נהדר מכל הבחינות, הכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי שוחט, פתח תקווה.
משוב: 16/02/2022
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, בחור מצוין, הגיע בזמן והיה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2631 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רן, נשוי ואב לשלושה ילדים מקסימים, מתגורר ביישוב קהילתי ואוהב להיות בבית, לקרוא ספרים (בעיקר שואה ותקומה) ולגדל גינה וירקות.
"סיפור שממש עיצב את דרכי המקצועית היה כשהגעתי ללקוחות שהיו ממש נואשים לגבי התריס החשמלי שלהם, היו 4 בעלי מקצוע לפני בניסיון לתקן את התריס וחשמלאים... כולם טיפול בסימפטומים ולא ירדו לשורש התקלה וכמובן שכל פעם התקלה חזרה. אני הצלחתי להביא את התריס למצב של 100% תקינות כי היה צריך לטפל בתריס בצורה רחבה יותר כי היו כמה נזקים שדרשו טיפול וזה גרם לי להבין כמה חשוב לטפל בגורמים ולא רק בתקלה" הוא חולק.
רן עוסק בתחום התריסים החשמליים. כשנשאל איך הגיע לתחום ענה: "לא ממש "הגעתי" אלא התחום בחר בי – מילדות אהבתי שיש אור ותריסים עושים בדיוק את זה, מזרימים אור לחללים חשוכים
"
תחומי ההתמחות
:: תיקון תריסים חשמליים
רן מספר: "הלקוחות תמיד מופתעים שאני מאוד גמיש, תמיד שם את עצמי בנעליו של הלקוח כשאני מנסה לענות על הצרכים שלו – למשל אם התריס בלוי כולו ואני מבין שהלקוח לא במצב כלכלי להחליף את כל התריס אז אני משתדל למצוא פתרונות יותר נוחים ללקוח. כך גם בדרכי התשלום – אני מאמין בלקוחות שלי והם מאמינים בי וביושר שלי, אם הלקוח מבקש לשלם אחרי העבודה או לשלם בשיק – אין שום בעיה".
שאלות ותשובות עם רן
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.