הוא היה מקצוען, מבחינת היחס היה אחלה והוא מאוד מומלץ. בעיניי המחיר היה מאוד הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אור גורן, רעננה.
משוב: 28/08/2025
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים ותיקון נזילת מים.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, חוץ מכמה עניינים קטנים.
איכות
9
מחיר
5
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
די שי, תל אביב.
משוב: 24/08/2025
תיאור השירות:
החלפת מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מעולה! מאוד מאוד מרוצים מהעבודה, היחס והמקצוענות. זמין תמיד לכל שאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתמר ש. באר שבע.
אשרור: 20/08/2025
משוב: 15/05/2025
תיאור השירות:
חיבור מחדש של מזגן.
חוות דעת:
אחלה בן אדם. הגיע כמו שקבענו, עשה את העבודה בצורה מקצועית ומהירה. תודה רבה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוטי אשכנזי, נתניה.
אשרור: 13/08/2025
משוב: 03/06/2025
תיאור השירות:
אספקת והחלפת מזגן מיני מרכזי ויחידתי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ומעולה. הוא הגיע בזמן, עמד ביעדים ועשה את הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניב פ. כפר סבא.
משוב: 13/08/2025
חוות דעת:
בחור רציני, מקצועי, ביצע את העבודה כפי שצריך. מאוד שירותי. אמליץ עליו! היה מוצלח! הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלמוג משה, נתניה.
משוב: 10/08/2025
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, קצר ולעניין. היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בנימין שמש, נתניה.
משוב: 08/08/2025
תיאור השירות:
אספקת והתקנת ארבעה מזגנים מחברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ואחלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל ק. הרצליה.
אשרור: 04/08/2025
משוב: 05/05/2025
תיאור השירות:
התקנת מזגן.
חוות דעת:
מרוצה מאוד! היה ממש מצוין! אין שירות מקצועי כמו חי. ממליץ בחום. כל הכבוד על המסירות שלו למקצוע וללקוחות שלו. חי הגיע לפגישת ייעוץ, הגיש הצעת מחיר, הגיע שוב לסגירת קצוות ואז להתקנה. היה מקצועי מאד, סגר את כל הפינות. השאיר נקי את הכל. צריך לחזור לשלב ב' לאחר חיפוי תקרות גבס. הכל בחיוך ללא לחץ. בדק בסיום את עבודת המזגן. פשוט אין לי מילים לתאר את האיש. לא משהו שרגילים לקבל בישראל. ממליץ מאד מאד. תהנו מחי. כולל הצוות שלו 👍👍👍
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 753 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
טכנאי ומתקין מוסמך משרד העבודה
אודות
חי הוא בעל חברת מיזוג אוויר ועל כך הוא מספר: "החברה עוסקת בהתקנה, שירות ומכירת מזגנים. אנחנו מתמחים בכל מערכות מיזוג האוויר עם ניסיון של מעל 15 שנה בתחום. אמינות ושירות מעל הכל".
תחומי התמחות
:: מיזוג דירות חדשות / יד 2
:: תיקונים
:: מכירה והתאמה של מזגנים לחלל המבוקש
:: שירות מרמת תכנון המקום ועד עבודות גמר ופינישים
ותק בתחום
משנת 2009: 8 שנים כשכיר ו-7 שנים עצמאי.
האחריות כוללת
:: 5 שנים אחריות על העבודה
:: אחריות על חלפים ותיקונים
הכשרה
טכנאי/מתקין מוסמך של מערכות מיזוג אוויר על ידי משרד העבודה.
רשאי להתקין ולתקן מזגנים מכל החברות.
שאלות ותשובות עם חי
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.