איציק היה נשמע מקצועי בטלפון. כשהגיע עשה שלל בדיקות, הסביר בסבלנות והיה מקצועי מאוד. אחרי שבדק המליץ לי להחליף מזגן ונתן לי רשימה של מזגנים אחרים. היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית שוסהיים, לוד.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
אספקת והתקנת מזגן מיני מרכזי 5 כח סוס של אלקטרה כולל עבודת גבס.
חוות דעת:
עשה עבודה נהדרת, מקצועית והכל בחיוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מנחם ג. כפר חבד.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס וחיישנים במזגן. איציק היה מצוין, הוא ניסה בהתחלה לפתור את הבעיה ללא החלפת כרטיס, אך מי שזה לא צלח הוא הגיע פעם שניה והחליף כרטיס וחיישנים
חוות דעת:
היה עשר! הייתי מרוצה מהשירות, הוא היה מצוין, הוא ניסה בהתחלה לפתור את הבעיה ללא החלפת כרטיס, אך כשלא הצליח הוא הגיע פעם שניה והחליף כרטיס וחיישנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים ולדומירסקי, לוד.
אשרור: 05/11/2018
משוב: 06/09/2018
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מרכזי שלא מקרר.
חוות דעת:
הוא הגיע וניסה לחפש את הדליפה, בסוף לא הצליח לתקן ואני התייאשתי ולקחתי מישהו אחר, לא היה משהו.
איכות
4
מחיר
6
זמנים
7
יחס
7
5
כללי
רן אלקיים, לוד.
משוב: 24/06/2018
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מחברת קולר.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, מעולה. הוא הגיע באותו יום שהתקשרתי ותיקן את הבעיה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
דורית פפידשווילי, רמלה.
משוב: 22/05/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! אני מרוצה מהשירות ומהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסף מולצנוב, לוד.
משוב: 22/05/2018
תיאור השירות:
סידור צינור במזגן של תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, הכל היה בסדר גמור.
10
כללי
זאב סנדר, רחובות.
משוב: 08/01/2025
תיאור השירות:
החלפת מדחס ומאווררים במזגן מיני מרכזי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מעולה! איציק תפעל לי תקלות בשלט רחוק, הוא הסביר הכל והמחירים שלו סבבה לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיל
משוב: 07/06/2025
תיאור השירות:
התקנות ותיקוני מזגנים עיליים ומרכזיים.
חוות דעת:
הוא איש יקר ומיוחד ונותן שירות כמו שצריך! הוא מספר אחד ופשוט חבל על הזמן! לא השוויתי מחירים ולכן לא דירגתי את המחיר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרי ד. ראשון לציון.
משוב: 09/03/2025
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי מחברת טורנדו, 5 כוח סוס.
חוות דעת:
אני ממליצה עליו בפה מלא וסומכת עליו בעיניים עצומות. הוא איש מקצוע ברמות אחרות, הגון, ישר, מדהים, ממש מקצוען אמיתי. אני כבר שנים איתו. המלצתי עליו אחר כך לאנשים אחרים. אחרי ההתקנה הוא בא עוד פעם לבדוק שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 80 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום המיזוג הגיע איציק דרך חבר, ואחרי שהוא גילה את עולם המיזוג הוא התאהב. "אני תמיד אומר שבנאדם צריך לעשות את מה שהוא אוהב ולא את מה שדורשים ממנו, בנאדם יצליח רק במה שהוא אוהב ולא במה שיכריחו אותו לעשות."
הוא בזוגיות שנייה ואב לשתי בנות, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו בים – האהבה השנייה שלו, או כמו שהוא מגדיר את זה – התמכרות.
הדבר שהוא הכי אוהב בעבודה זה הקשר עם הלקוחות, והוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי מקרה שבו נכנסתי לבית של משפחה ויכולתי לראות את המצב הכלכלי הקשה שלהם, זה היה שיא הקיץ ושיא החום ופשוט לא היה לי לב לקחת מהם כסף על התיקון. אמרתי להם שיתרמו את הכסף. יש לי רגישות לילדים קטנים, וזה לא שאני אתעשר מ-200 או 300 ש"ח, אבל בשבילם זה עוד אוכל לילדים. אני מאמין שזה בסוף חוזר אליך, וזה מה שיביא לך פרנסה."
"מה שאני אוהב במקצוע זה שאפשר לעשות טוב לאנשים. זה לא רק מכירה, לפעמים אני באמת מרגיש שאני עושה מצווה. לעיתים אנשים מתקשרים אליי להתייעץ, לשאול שאלות, לקבל מידע – ואני נותן את זה ללא תשלום, זה באמת מספק."
לגבי השאיפות לעתיד, הוא מבקש קודם כל בריאות ומקווה להמשיך ולגדול בעסק "לא להיות אלקטרה או תדיראן, אני אוהב את הלקוחות שלי הם כמו חברים".
איציק עוסק בתחום המיזוג כבר 12 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו מיזוג אחר , אותו הקים כשיצא לדרך עצמאית, לפני למעלה מ-10 שנים.
מה שמאתגר אותו בעבודה הוא ההגעה למקומות שבהם יש תקלה שרבים ניסו לפתור ונכשלו. "ברגע שהלקוח אומר לי בטלפון שזו תקלה שאחרים לא הצליחו לפתור אני קופץ על זה, וכשאני מצליח להגיע לפיתרון זה יוצר לי סיפוק - גם עבורי אבל גם כלפי העסק שלי כי זה משהו שהקמתי בשתי ידיים. "
תחומי ההתמחות:
:: התקנת כל סוגי מערכות המיזוג
:: תיקון מערכות מיזוג מסוגים רבים
:: ניקוי מערכות מיזוג ללא כימיקלים
:: תיקון והתקנת מערכות rvf
"אני נוהג לקרוא כתבות ומאמרים מקצועיים בנושא של מיזוג ולפני כמה זמן קראתי על קנדה" הוא מספר. "שם הם ממש שומרים על הסביבה והם מבצעים ניקוי של מערכות מיזוג בלי כימיקלים. אז למדתי את השיטה, והחלטתי להכניס את זה לעסק. היום אנחנו עושים את זה וזה פשוט מצוין. יותר בריא, יותר ירוק, ולא פוגע בבעלי חיים או תינוקות שיש בבית, ואני ממש שמח שהחלטתי על זה."
ב
מיזוג אחר מספקים שירותי מיזוג, ואם לא יצאתם מרוצים לא תשלמו (אבל לפי איציק- "אין מצב שלא תצאו מרוצים").
שאלות ותשובות עם איציק
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.