הייתי מאוד מרוצה מהשירות. חנן מייד חזר אליי, שלחתי לו תמונות של המייבש כביסה ופרטי הדגם, וכבר למחרת בבוקר היה אצלי, החליף את הדלת, היו לו כל החלקים והכלים הנדרשים והמחיר שביקש עבור העבודה והחלקים היה הגון ביותר. כבר המלצתי עליו למישהו אחר שחיפש טכנאי למכונת כביסה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוני רייבר, ירושלים.
אשרור: 30/04/2024
משוב: 03/12/2023
תיאור השירות:
תיקון גומי במכונת כביסה סימנס 8 קג.
חוות דעת:
אין מילים. סופר מקצועי. שירות מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופרי שטייף, ירושלים.
משוב: 21/04/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
היה פנטסטי! זיהה את הבעיה מסרטון ששלחתי, ידע להסביר את הבעיה ומה דרכי הפתרון. כל זה מהטלפון ללא לקיחת תשלום כלל. דיבר יפה ונעים, ולגמרי מקצועי! חנן יצאת צדיק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתן ב. ירושלים.
משוב: 16/04/2024
תיאור השירות:
בדיקת תנור.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! התנור גרם לקצר, אז הזמנו את חנן כדי לבדוק את מקור הבעיה. הוא אבחן במקצועיות ולצערו ולצערנו, התנור כבר לא היה בר תיקון.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל ארבל, ירושלים.
אשרור: 15/04/2024
משוב: 13/12/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במכונת כביסה מחברת Haier.
חוות דעת:
היה מצויין, הוא אלוף! חנן היה מאד נחמד ומקצועי. העבודה מולו הייתה ממש טובה ולאחר שהתבצעה העבודה, הוא אפילו בדק שוב אחרי כמה שעות לוודא שהכל באמת הסתדר. ממליצה בחום :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואל משיח, ירושלים.
משוב: 14/04/2024
תיאור השירות:
תיקון תנור אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הגיע בזמן שאמר, זיהה מהר את הבעיה והחליף גוף חימום. המחיר לא זול אבל סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
נעם שיף, ירושלים.
משוב: 12/04/2024
תיאור השירות:
החלפה של המחשב של תנור לנקו.
חוות דעת:
חנן הוא נחמד מאוד, עובד עם חיוך, והתאמץ מאוד להשיג את החלק שהיינו צריכים כדי שהתנור יהיה תקין כמה שיותר מהר. הגיע בבוקר אחרי שדיברנו איתו והחליף את החלק למחרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רננה כהן, ירושלים.
אשרור: 11/04/2024
משוב: 27/07/2023
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע למכונת כביסה מחברת דנוסי.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, אדיב ומאד זמין.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
רינה ל. ירושלים.
אשרור: 11/04/2024
משוב: 11/07/2023
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי ריח לא נעים מהמכונת כביסה.
חוות דעת:
חנן מקסים! הוא היה זמין בטלפון ובוואצסאפ והוא אפילו חזר אלי אחרי כמה ימים כדי לוודא שהכל הסתדר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
שחר לנגבהיים, ירושלים.
משוב: 03/04/2024
תיאור השירות:
תיקון מייבש.
חוות דעת:
הגיע בזמן, תיקן במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2292 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.