הוא הגיע תוך זמן קצר אחרי שהיינו בלי מים חמים במשך 3 ימים. היה קשה לתפוס מישהו שיבוא לתקן את הדוד. הוא החליף את החימום של הדוד והיה אמין מאוד. הוא גם צילם לי מה קורה למעלה, שלי היה מאוד חשוב כי אני לא רואה מה הוא עושה באמת. היה ממש אחלה.
יחס מצוין, הגיע תוך זמן קצר, עשה עבודה טובה והיה הגון.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
דורית גבאי, חיפה.
משוב: 16/10/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, המחיר טוב לדעתי ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונית אביב, חיפה.
משוב: 29/09/2022
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צינור בדוד שמש וחשמל משולב.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הוא קבע איתי שעה, מהיום למחר ונאבדו לו המפתחות אז הוא בא באופנוע מטירת הכרמל כדי לא לאכזב אותי. אני חושבת שהוא מקסים, הוא תיקתק את התיקון והיה מותק!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לאה מ. חיפה.
משוב: 17/05/2022
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רועי רונן, חיפה.
משוב: 03/03/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא פתר את הבעיה והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית קאשי, חיפה.
משוב: 05/10/2021
תיאור השירות:
תיקון חיבור צינור של דוד שמש.
חוות דעת:
שירות מצוין.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל ראט, חיפה.
משוב: 11/05/2021
תיאור השירות:
תיקון צינור יציאת מים חמים שבור בדוד שמש באמצעות קופלונג.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה אחלה! אני מרוצה ממנו מאד, הוא היה נחמד, אדיב, לקח מחיר טוב, עשה עבודה מקצועית ועמד בזמנים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי נחשון, חיפה.
משוב: 31/03/2021
תיאור השירות:
תיקון צינור בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הוא היה אדיב, נחמד ושירותי. הוא עמד בזמנים, לקח מחיר הוגן ועשה עבודה מקצועית. אני מרוצה ממנו וממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא שורק, חיפה.
משוב: 09/03/2021
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
אני לא יודע מה היתה התקלה בדיוק אבל הוא היה מאוד מקצועי ואמין, הגיע מהר, טיפל מהר ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 725 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.