היה מעולה! הידית של החלון נשברה. החלון ננעל ולא יכל להיפתח. אמנון פרץ את החלון החליף ידית ועכשיו הכל עובד. מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועם משולם, חולון.
אשרור: 01/09/2025
משוב: 03/07/2025
תיאור השירות:
אספקה והתקנת ידית לחלון בחדר ממ"ד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, המחיר היה סביר בעיניי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ניק זישצ'וק, ראשון לציון.
משוב: 31/08/2025
תיאור השירות:
החלפת רצועות של תריס חשמלי ושיפוץ תריס נוסף.
חוות דעת:
הגיע, עשה את העבודה והלך. אה, לקח גם כסף :) עכשיו ברצינות, הגיע להחליף את הרצועות של תריס חשמלי. בדרך שיפצר תריס נוסף שלא נסגר טוב. ממליץ בחום. אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוני בר טוב, קרית אונו.
משוב: 28/08/2025
תיאור השירות:
החלפת שלבים בתריסים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
אושרית ס. רחובות.
משוב: 28/08/2025
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! אמנון היה מאוד מקצועי וגם הגיע מהר מהרגע שדיברתי איתו. הוא אדם מאוד נעים ונחמד. עבד נקי ומסודר ומיוזמתו החליף גם את מעבירי התנועה שכבר היו ישנים. לגבי המחיר, אני לא יודעת לדרג. הדבר היחידי שמפריע זה שפתיחת וסגירת החלון כיום, הפוכים בכיוונים ממה שהיה בעבר. זה די מבלבל אחרי שהורגלנו לא מעט שנים לכיוונים מסויימים...
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנוןנמצא בתחום התריסים כבר 30 (!) שנה. הוא נשוי פלוס שניים וגר בחולון. בעוד דרכו בתחום תיקון התריסים התחילה כבר בילדות, משנת 2000 הוא נמצא בדרכו העצמאית.
"מה שאני אוהב במקצוע זה את החידוש. אני נמצא בתחום בו כל יום אני פוגש מצבים שונים, מקומות שונים ולקוחות שונים, והדינאמיות הזאת זה מה שאני אוהב." אומר אמנון. "מה גם כשאני פוגש תקלה שעוד לא ראיתי מעולם ואני מצליח לפתור אותה, זה סיפוק אמיתי" הוא מוסיף.
אמנוןמתקן תריסים כבר מגיל 13, כשהיה מצטרף לדודו בעסק. בבגרותו, לאחר כמה שנים של עבודה בחברות תריסים גדולות, הוא יצא לדרך עצמאית.
תחומי התמחות:
:: תיקון תריסים חשמליים
:: תיקון תריסים רגילים
:: תיקון תריסי גלילה
אמנון נותן אחריות של שלושה חודשים על כל תיקון רגיל ואחריות של שנה על חלקים חדשים.
לשאלה מה מייחד אותו במקצוע לעומת אחרים אמר לנו אמנון כי "הדברים שאני מתגאה בהם הם מקצועיות ומהירות תגובה".
בעתיד אמנון רוצה להישאר בדיוק איפה שהוא "לא מעניין אותי לפרוש או להתרחב, באמת שטוב לי איפה שאני ושאני במקצוע שאני אוהב" הוא אומר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.