הוא היה בסדר גמור. הגיע בזמן ועשה את העבודה בצורה טובה ונעימה. אני מרוצה וממליץ.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרים פריללטנסקי, ניר חן.
משוב: 21/07/2021
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
אמנון היה בסדר גמור! הוא הגיע בזמן והיה ממש בסדר. הוא טיפל בתריס והמחיר היה ממש הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רות בובר, לכיש.
אשרור: 17/03/2021
משוב: 07/01/2021
תיאור השירות:
תיקון שני תריסים חשמליים, כולל תיקון תריס גדול שיצא מהמסילה ותריס נוסף שלא ירד.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! הגיע בזמן שקבענו, עשה עבודה טובה והיה נחמד מאוד ושירותי. אמר שהמנוע של התריס חלש אבל אפשר להחזיק איתו מעמד עוד תקופה מסוימת. היינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלמה ארמל, קרית גת.
משוב: 04/06/2017
תיאור השירות:
תיקון של תריס ידני.
חוות דעת:
הכל היה בסדר. הוא הגיע בזמן כמו שאמר והיה ממש 100%.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיקי אלטרמן, רחובות.
משוב: 21/07/2025
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד והחלפת מנגנון לתריסי גלילה.
חוות דעת:
מצוין! הוא הגיע בזמן, היה אדיב ונתן שירות מעולה. איש מקצוע מהרמה הראשונה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל גרגו, תל אביב.
משוב: 18/07/2025
תיאור השירות:
תיקון שתי רשתות.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! מצויין. עבד בצורה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בני מימון, חולון.
אשרור: 18/07/2025
משוב: 19/05/2025
תיאור השירות:
החלפת ידית של חלון ממ"ד דריי קיפ בעל 3 מצבים.
חוות דעת:
היה בסדר, הכל נעשה כמו שצריך! בעל מקצוע מאוד נחמד ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ליאור ה. חולון.
משוב: 09/07/2025
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, חברותי מאוד ונחמד.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ערן לבלודיבץ', בית חשמונאי.
משוב: 08/07/2025
תיאור השירות:
תיקון ידית של חלון דריי קיפ.
חוות דעת:
הגיע מהר, עבד מהר והחליף את הידית.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1097 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנוןנמצא בתחום התריסים כבר 30 (!) שנה. הוא נשוי פלוס שניים וגר בחולון. בעוד דרכו בתחום תיקון התריסים התחילה כבר בילדות, משנת 2000 הוא נמצא בדרכו העצמאית.
"מה שאני אוהב במקצוע זה את החידוש. אני נמצא בתחום בו כל יום אני פוגש מצבים שונים, מקומות שונים ולקוחות שונים, והדינאמיות הזאת זה מה שאני אוהב." אומר אמנון. "מה גם כשאני פוגש תקלה שעוד לא ראיתי מעולם ואני מצליח לפתור אותה, זה סיפוק אמיתי" הוא מוסיף.
אמנוןמתקן תריסים כבר מגיל 13, כשהיה מצטרף לדודו בעסק. בבגרותו, לאחר כמה שנים של עבודה בחברות תריסים גדולות, הוא יצא לדרך עצמאית.
תחומי התמחות:
:: תיקון תריסים חשמליים
:: תיקון תריסים רגילים
:: תיקון תריסי גלילה
אמנון נותן אחריות של שלושה חודשים על כל תיקון רגיל ואחריות של שנה על חלקים חדשים.
לשאלה מה מייחד אותו במקצוע לעומת אחרים אמר לנו אמנון כי "הדברים שאני מתגאה בהם הם מקצועיות ומהירות תגובה".
בעתיד אמנון רוצה להישאר בדיוק איפה שהוא "לא מעניין אותי לפרוש או להתרחב, באמת שטוב לי איפה שאני ושאני במקצוע שאני אוהב" הוא אומר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.