שירות בסדר גמור. הוא הגיע בזמן כמו שקבענו, עשה את זה די מהר ובמחיר בסדר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רבקה כהן, בית חשמונאי.
אשרור: 16/10/2018
משוב: 12/08/2018
תיאור השירות:
החלפת רצועות לתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון מילכיקר, לוד.
אשרור: 21/10/2015
משוב: 17/08/2015
תיאור השירות:
תיקון תריסים רגילים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא הגיע בזמן, ממש תוך 40 דקות והעבודה היתה מאוד טובה. שמרתי את המספר שלו. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיקי אלטרמן, רחובות.
משוב: 21/07/2025
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד והחלפת מנגנון לתריסי גלילה.
חוות דעת:
מצוין! הוא הגיע בזמן, היה אדיב ונתן שירות מעולה. איש מקצוע מהרמה הראשונה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל גרגו, תל אביב.
משוב: 18/07/2025
תיאור השירות:
תיקון שתי רשתות.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! מצויין. עבד בצורה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בני מימון, חולון.
אשרור: 18/07/2025
משוב: 19/05/2025
תיאור השירות:
החלפת ידית של חלון ממ"ד דריי קיפ בעל 3 מצבים.
חוות דעת:
היה בסדר, הכל נעשה כמו שצריך! בעל מקצוע מאוד נחמד ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ליאור ה. חולון.
משוב: 09/07/2025
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, חברותי מאוד ונחמד.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אסף ש. רמת השרון.
משוב: 07/07/2025
תיאור השירות:
בדיקת חלון ממ"ד.
חוות דעת:
היה מצויין. היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1097 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנוןנמצא בתחום התריסים כבר 30 (!) שנה. הוא נשוי פלוס שניים וגר בחולון. בעוד דרכו בתחום תיקון התריסים התחילה כבר בילדות, משנת 2000 הוא נמצא בדרכו העצמאית.
"מה שאני אוהב במקצוע זה את החידוש. אני נמצא בתחום בו כל יום אני פוגש מצבים שונים, מקומות שונים ולקוחות שונים, והדינאמיות הזאת זה מה שאני אוהב." אומר אמנון. "מה גם כשאני פוגש תקלה שעוד לא ראיתי מעולם ואני מצליח לפתור אותה, זה סיפוק אמיתי" הוא מוסיף.
אמנוןמתקן תריסים כבר מגיל 13, כשהיה מצטרף לדודו בעסק. בבגרותו, לאחר כמה שנים של עבודה בחברות תריסים גדולות, הוא יצא לדרך עצמאית.
תחומי התמחות:
:: תיקון תריסים חשמליים
:: תיקון תריסים רגילים
:: תיקון תריסי גלילה
אמנון נותן אחריות של שלושה חודשים על כל תיקון רגיל ואחריות של שנה על חלקים חדשים.
לשאלה מה מייחד אותו במקצוע לעומת אחרים אמר לנו אמנון כי "הדברים שאני מתגאה בהם הם מקצועיות ומהירות תגובה".
בעתיד אמנון רוצה להישאר בדיוק איפה שהוא "לא מעניין אותי לפרוש או להתרחב, באמת שטוב לי איפה שאני ושאני במקצוע שאני אוהב" הוא אומר.
שאלות ותשובות עם אמנון
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.