הוא היה מעולה! השירות טוב, הוא הגיע בזמן והמחיר הוגן בעיניי.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
לידור כ. ראשון לציון.
משוב: 31/08/2025
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן ברק, שוהם.
משוב: 29/08/2025
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, בסוף הוא המליץ לי לקנות מזגן חדש ולא לתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל ק. תל אביב.
משוב: 28/08/2025
תיאור השירות:
איתור מקור תקלה במזגן רצפתי בעקבות נזילה לתקרת השכן.
חוות דעת:
הוא ביקש להבין מה הבעיה מתוך שיחה ווידיאו, והסביר מה העלויות. ביום למחרת הגיע לפי התיאום, בדק ביסודיות, פתח סתימה, איתר את התקלה והציע שני פתרונות עתידיים ופתרון מידי. יסודי, סבלני ומקצועי ביותר. מחיר הוגן בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קני קרופניק, רמת גן.
משוב: 25/08/2025
תיאור השירות:
ביטול דמפר.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לימור הורן, ראשון לציון.
משוב: 25/08/2025
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד ב. ראשון לציון.
משוב: 24/08/2025
תיאור השירות:
ביקור והדרכה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחל אילת, ראשון לציון.
משוב: 21/08/2025
תיאור השירות:
ייעוץ על מזגן תקול.
חוות דעת:
הוא הגיע לייעץ על מזגן תקול, אבל לא ניסה לפתוח את המזגן עצמו פיזית כדי לוודא שאין בעיה פשוטה לפתרון, אלא ישר המליץ פשוט להחליף מזגן. אני לא הייתי מרוצה! מרגישה שיכל לבדוק יותר לעומק, בייחוד שגבה תשלום על הייעוץ.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
10
יחס
7
5
כללי
עינב סילוק ח. ראשון לציון.
משוב: 17/08/2025
תיאור השירות:
בדיקת מזגן ותיקון תקלה בשלט.
חוות דעת:
זוהר הגיע, בדק וגילה תקלה בשלט. סידר במהירות. היה מעולה! אני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 677 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
"כבחור צעיר הורי מאוד לחצו שאלך ללמוד הנדסת מכונות אבל הייתי בתקופת חיפוש עצמי. אחרי הצבא ראיתי שיש קורסים של לשכת התעסוקה למשוחררים טריים ומה שעניין אותי היה טכנאי קירור ומיזוג אוויר, ידעתי שזה תחום שאפשר רק להתפתח בו. אחרי הקורס הבנתי שאני לא יודע מספיק אז המשכתי ללמוד עוד" חולק זוהר.
את רוב זמנו הפנוי הוא מקדיש למשפחתו וילדיו. כשלא עסוק בלפזר את הילדים בחוגים השונים, הוא מחלק אוכל בבית התמחוי שבו מתנדב ועוזר במה שניתן. מעבר לכך, מספר זוהר שהוא מאוד אוהב מוזיקה ואף מנגן על גיטרה.
הדבר שהוא הכי אוהב בעבודה זה האתגר שהיא מספקת באופן יומיומי. הסיפוק מגיע בסוף יום עבודה כשהוא רואה את החיוך המרוצה של הלקוח שהרגע פתר את בעייתו. בסתר ליבו, מספר זוהר, היה רוצה להיות רופא, בדיוק בגלל האהבה שלו לעזור לאנשים ולפתור בעיות.
סיפור שזכור במיוחד לזוהר היה כשקיבל שיחה בהולה מלקוח שאשתו בחודש תשיעי ומאוד קשה לה שהמזגן לא עובד. מיותר לציין שכעבור שעה, כשהגיע זוהר, בני הזוג כבר עברו למזגן של חדר היולדות. לתינוק ולאימא שלום.
זוהר מספר: "אני בתחום משנת 1991 – למדתי בקורס של לשכת התעסוקה והבנתי שהוא לא מספיק מעמיק אז המשכתי ללמוד בבית ספר להנדסאים במשך שנתיים נוספות".
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן
:: תיקון מיזוג מיני מרכזי
:: תיקון מיזוג מרכזי
:: ניקוי פילטרים במזגן
זוהר מעיד כי הניסיון המקצועי שרכש במהלך השנים עוזר לו להבין מה התקלה במהירות ובשל כך, אפילו משמש כיועץ לטכנאי מיזוג אוויר ואם זה לא מספיק הוא גם חשמלאי מוסמך .
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.