הוא אומנם לא עשה עבודה אלא רק בדק ואבחן את הבעיה ברכב אבל הוא היה נראה מקצועי, הייתי מרוצה מהיחס, מהשרות ומהמחיר שנלקח עבור הבדיקה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליצור לוגסי, קרית מוצקין.
משוב: 04/06/2021
תיאור השירות:
תיקון קל והחלפת מנורות לצורך העברת טסט ברכב מסוג סוזוקי ספלאש.
חוות דעת:
נאסר מעולה, פעם שניה שאני מגיע אליו והוא פשוט אחלה מוסכניק. נראה לי שהוא יהיה המוסכניק הקבוע שלי מעכשיו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דיאנה סלימוב, קרית אתא.
משוב: 30/04/2021
תיאור השירות:
החלפת קלאץ' ברכב מסוג סוזוקי ספלאש.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! תיקן כמו שצריך, היחס היה טוב והשירות מהיר. לקח מחיר סביר, זו עבודה של יומיים והיה מוכן תוך יום אחד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
שחר זק, קרית מוצקין.
משוב: 17/03/2021
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ובדיקת זיהום אוויר לקראת טסט סוזוקי.
חוות דעת:
על המקצוע היה מעולה, ממש אחלה, מקצועי, נחמד, אמין וטוב. המחיר הוגן ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה בוסקילה, קרית מוצקין.
משוב: 31/08/2020
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג סוזוקי אלטו.
חוות דעת:
היה אחלה חווית לקוח. הוא מקצועי והמחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל דיין, חיפה.
משוב: 02/04/2023
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט שכלל תיקונים והחלפת חלקים כולל הגשה לטסט לרכב סוזוקי ספלאש משנת 2010.
חוות דעת:
היה באמת מעולה, כל הביקורות שנותנים עליו הן בצדק לחלוטין! הוא אחד נותני השירות הכי אדיבים ומקצועיים שיצא לי לפגוש. הוא עשה את כל התיקונים הדרושים, העביר לי דו״ח מפורט עם העלות על כל תיקון וכל חלק בנפרד, היה מאוד מקצועי! הרכב שלי עבר את הטסט בהצלחה וקיבלתי אותו חזרה כבר באותו היום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביב דרומי, חיפה.
משוב: 02/03/2023
תיאור השירות:
תיקון מערכת הצתה והכנה לטסט לרכב מסוג סוזוקי סוויפט שנת 2008.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! הייתי מרוצה מאוד מפתרון התקלה והשירות שנתן והוא עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ג׳ני מאיבך, חיפה.
משוב: 24/12/2021
תיאור השירות:
החלפת מצמד והשחזת גלגל מנוע ברכב מסוג סוזוקי אלטו שנת 2014, כולל שירותי גרירה.
חוות דעת:
השירות שלו היה מעולה!! אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1051 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.