מעולה! יש לו שירות מצוין. המחיר היה יקר בעיניי, אבל השירות שנתן היה מצוין. לפני שנתיים על אותה תקלה לקחו לי פחות.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
איציק א. יקנעם עילית.
משוב: 10/07/2023
תיאור השירות:
טיפול ובדיקה לרכב מסוג טויוטה כולל החלפת מיצב.
חוות דעת:
הוא אחלה בן אדם, היה ממש כיף! לא נתקלתי במוסכניק כזה! לקח מחיר הוגן ביותר וטיפל היטב. הגעתי לצורך טיפול שגרתי והוא גילה את הבעיה תוך כדי בדיקה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלמוג ג. ירושלים.
משוב: 02/09/2022
תיאור השירות:
החלפת 4 רפידות ונעלי בלמים ברכב מסוג טויוטה יאריס שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. תקתק את העבודה יחסית מהר ולקח מחיר טוב בעיניי. מאוד מקצועי. האווירה שם מצוינת! אפשר להסתובב ולשאול שאלות וגם חדר ההמתנה נעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
דעאל פרידלר, חיפה.
משוב: 03/07/2022
תיאור השירות:
החלפת פנסים ברכב מסוג טויוטה יאריס.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לאוניד שלייפר, חיפה.
משוב: 29/06/2022
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג טויוטה.
חוות דעת:
ישר קיבל אותי והיה מעולה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותם רובין, חיפה.
אשרור: 09/03/2022
משוב: 09/12/2021
תיאור השירות:
החלפת ווישר קדמי ברכב מסוג טויוטה יאריס שנת 2015.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! נאסר היה מאוד סבלני והלך במיוחד לחפש את החלק שהיה חסר, והכל נעשה במקצועיות ואדיבות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר מ. קרית ים.
משוב: 16/02/2022
תיאור השירות:
תיקון לרכב מסוג טויוטה קורולה לאחר שהרעיש.
חוות דעת:
אחלה מוסכניק! הגעתי אליו בעבר לתיקון בעיה בגלגלים ואז נוצר לי רעש ברכב. חזרתי אליו והוא טיפל בתקלה בלי בעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב ג. קרית אתא.
משוב: 08/02/2022
תיאור השירות:
החלפת מיסב גלגל אחורי ברכב טויוטה יאריס.
חוות דעת:
נאסר זיהה את מקור הרעש באופן מקצועי ופתר את הבעיה במהירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף עדי, קרית אתא.
אשרור: 09/07/2021
משוב: 29/03/2021
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 180,000 עבור רכב מסוג טויוטה ורסו.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! רואים שהוא אוהב את מה שהוא עושה. היה נחמד והמחירים בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלירן אמזלג, קרית ביאליק.
משוב: 11/05/2021
תיאור השירות:
טיפול 180 אלף לרכב טויוטה קורולה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! ממש פצצה בעיני, מקצועי מאוד, עובד מהר ויסודי, הכניס אותי בזמן שקבענו ולקח מחיר מעולה. אני אחזור אליו שוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1056 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.