ראשית, הוא שלח את הבן שלו בלי להגיד לי- הזמנתי בן אדם אחד והגיע אחר, זה לא יפה. גם בקשר לתשלום לא היה לי ברור על מה הוא לקח כסף ועל מה שילמתי, זה היה נראה לי יקר. בנוסף, אחד הדברים שהוא תיקן לא היה בסדר והייתי צריכה לקרוא למישהו אחר- זה לא באשמתו, יכולתי להגיד לו לחזור והוא היה בא כנראה, אבל בגלל שהוא לא עשה טוב את העבודה, העדפתי לקרוא למישהו אחר. הוא גם לא בא בזמן, אבל התקשר להגיד שמאחר. הוא היה סימפטי וניסה לרצות, אבל היו כמה דברים שהפריעו לי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
תום לביא, ראשון לציון.
אשרור: 10/09/2025
משוב: 11/06/2025
חוות דעת:
הייתי מרוצה במאה אחוז! תיקן קצר חשמלי, החליף בכמה מקומות מפסקים, ועשה עוד כמה דברים שאני לא זוכר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי נאור, גבעתיים.
משוב: 03/09/2025
תיאור השירות:
תיקון קצר והתקנת ספוטים.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מלי ממו, זמרת.
משוב: 02/09/2025
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן ל. רחובות.
אשרור: 27/08/2025
משוב: 27/05/2025
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבנר שטרנהיים, ביצרון.
אשרור: 12/08/2025
משוב: 13/06/2025
תיאור השירות:
התקנת עמדה חשמלית לרכב טסלה.
חוות דעת:
מעולה, מעולה, מעולה! נקודה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכסנדרה שמבה, פתח תקווה.
משוב: 10/08/2025
תיאור השירות:
התקנת עמדת טעינה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הוא נתן לנו שירות, היה ישר והמחיר שלו היה כמו באתר.
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 14 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה 6 שנים בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים." הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.