ראשית, הוא שלח את הבן שלו בלי להגיד לי- הזמנתי בן אדם אחד והגיע אחר, זה לא יפה. גם בקשר לתשלום לא היה לי ברור על מה הוא לקח כסף ועל מה שילמתי, זה היה נראה לי יקר. בנוסף, אחד הדברים שהוא תיקן לא היה בסדר והייתי צריכה לקרוא למישהו אחר- זה לא באשמתו, יכולתי להגיד לו לחזור והוא היה בא כנראה, אבל בגלל שהוא לא עשה טוב את העבודה, העדפתי לקרוא למישהו אחר. הוא גם לא בא בזמן, אבל התקשר להגיד שמאחר. הוא היה סימפטי וניסה לרצות, אבל היו כמה דברים שהפריעו לי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
אורן כהן, יד בנימין.
אשרור: 21/07/2025
משוב: 22/05/2025
תיאור השירות:
התקנת 3 מאווררי תקרה ותיקון מנורה נוספת.
חוות דעת:
היה מצוין! היה מהיר, נחמד והגון!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי פיצחדזה, אשדוד.
אשרור: 20/07/2025
משוב: 21/05/2025
תיאור השירות:
החלפת מאוורר תקרה ותיקון שקעים.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל אילוז א. אשדוד.
משוב: 17/07/2025
חוות דעת:
אחלה שירות!ב מקצועי ונחמד עם הרבה סבלנות והכי חשוב פתרון הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נאור ב. אשדוד.
משוב: 17/07/2025
תיאור השירות:
בדיקת היתכנות להתקנת תשתית הטענה לרכב חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין! בדק בצורה מקצועית והסביר בנעימות את האפשרויות. אני מאד מרוצה.
השירות היה מעולה! הגיעו הרצל וגדי בדקו איך אפשר להתקין נקודה חדשה למזגן בצורה הפשוטה ביותר ללא חציבות ואכן הצליחו. עבדו בשיתוף פעולה מלא, במקצועיות ואחריות תוך הקפדה על כל פרט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורית כ. אשקלון.
משוב: 13/07/2025
תיאור השירות:
הוספת 4 שקעים והזזת שתי נקודות תאורה בסלון, כולל חציבה בבטון.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין! הרצל ומאיר, הייתם כל כך מצויינית שאין לי מילים להודות לכם. זמינות, מקצועיות, יחס אכפתי והסבר מדוייק. מודאים מיליון פעם אם זה מה שלקוח רוצה. הוספת נקודות חשמל עם מינימום חציבה, מחשבה לפני כל פעולה. עבדו מהר ונקי והרגשתי שאני בידיים של בעלי מקצוע אמיתיים. בחירה מצויינת ואני כל כך שמחה בה. מומלצים בחום!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד טפירו, חצור-אשדוד.
משוב: 07/07/2025
תיאור השירות:
התקנת מגן ברקים.
חוות דעת:
היינו מרוצים בסך הכל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 944 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 14 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה 6 שנים בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים." הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.