החלפת שקעים, החלפת מפסק דוד שמש, תיקון קצר חשמלי והחלפת גוף תאורה.
חוות דעת:
היה על כיפאק! הייתה תקשורת אפקטיבית, הוא היה זמין, הגיע באותו יום והגיע מהר גם לקריאה השנייה. טיפל במה שצריך, עדכן תוך כדי עבודה, שאל לפני כל פעולה שאל אם ארצה לעשות את העבודה והתקשר למחרת לשאול שהכל עובד. הייתי מבסוט ממנו!
הוא היה אדיב, סבלני, הגיע בהתראה קצרה והסביר כל דבר שעשה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי מ. חולון.
משוב: 28/02/2023
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
היה מהיר ומדויק באיתור התקלה. טיפל בצורה בטיחותית ויעילה כיאה לבעל מקצוע מנוסה ומקצוען וגם נתן אחריות על העבודה.
גבה מחיר שירות בלבד.
ישר כח לו ולאתר מידרג!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרדי ואילנית סמקה, בת ים.
משוב: 21/02/2022
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
חוות דעת טובה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יצחק סלמה, חולון.
משוב: 06/05/2021
תיאור השירות:
תיקון קצר בשקעים בחדר שינה.
חוות דעת:
אנחנו מרוצים ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חן קליימן, חולון.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
תיקון גוף תאורה לאחר קצר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אורי ל. חולון.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
זיהוי תקלה שגורמת לקצר ותיקון גוף תאורה במטבח.
חוות דעת:
הגיע הבן שלו. עשה בדיקה יסודית, זיהה את הבעיה ותיקן אותה. תיקן בנוסף התקנה שלדעתו לא הייתה בטיחותית מספיק, וסייע בפתרון בעיה בהתקנה של גוף תאורה אחר, שהפריעה אסתטית בלבד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שני אושרי, בת ים.
משוב: 19/08/2018
תיאור השירות:
בדיקת שקעים ותיקון של מפסק חשמל עקב קצר.
חוות דעת:
סך הכל היינו מרוצים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 835 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 11 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה שנה. בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים".
בעבר גרו הרצל וגבי בארה"ב וחזרו ארצה לפני כ 24 שנים. הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.