תיקון מנגנון, רצועה בתריס החלון והחלפת חלק מהזכוכית בחלון.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה ממש מקסים, טיפל בהכל, מקצועי, קשוב ונעים. פניתי אליו ערב לפני ובוקר למחרת הוא כבר היה אצלנו, המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלי באט, כוכב יאיר.
אשרור: 25/07/2021
משוב: 25/05/2021
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי כולל טיפל ברצועה שנקרעה.
חוות דעת:
היה מעולה, הכל היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיה יהלום, צור יצחק.
משוב: 16/03/2021
תיאור השירות:
תיקון רצועה בתריס חשמלי שקיצר.
חוות דעת:
הוא היה עשר, ממש אחלה וגם המחיר נראה לי הגיוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חזי הללי , צור יצחק.
משוב: 30/12/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן שקבענו ועשה רושם מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפי ורנר, כוכב יאיר.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא עשה עבודה טובה, המחיר היה סביר והתוצאה טובה! הוא חזר למחרת להשלים את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
משה ורסנו, כוכב יאיר.
משוב: 21/12/2016
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
הוא לא ביקש תשלום עבור הבדיקה, הוא התחייב על שעת הגעה ועמד בה. עבד בצורה מסודרת וקפדנית ופתר את כל הבעיות עד לשביעות רצוני המלאה. ככה צריך להתנהג נותן שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריק אופיר, כוכב יאיר.
משוב: 25/10/2016
תיאור השירות:
תיקון מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה ממש מצוין, הגיעו חבר'ה מעולים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גולן לוי, כוכב יאיר.
משוב: 01/03/2016
תיאור השירות:
החלפה של מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל ב. כוכב יאיר.
משוב: 21/07/2015
תיאור השירות:
החלפה של מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה סבבה. הוא פתר לנו את הבעיה והכל עובד כמו שצריך. בלי שהיה צריך, תיקן לי דרך אגב וללא עלות דלת שער בכניסה לבית שחרקה ונתקעה כבר שבועות. אדם חרוץ וישר. ממליץ בחום
שירות מעולה! יחס מעולה. מקצועי, אדיב ונדיב. תודה עזרא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2807 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
תחומי התמחות
:: תיקון חלונות ממ"ד
:: תיקון תריסי גלילה חשמליים וידניים
ותק בתחום
בתחום משנת 1993.
הכשרה
עברתי הדרכות בחברות קליל ואלובין.
שאלות ותשובות עם עזרא\דורון
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.