מגיע לו בהכול עשר. הוא היה אחלה ונחמד והכול היה מושלם. הגיע לפניי והסביר מה המצב ואת העלות התיקון. היה ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ראובן עבודי, פתח תקווה.
משוב: 29/05/2024
תיאור השירות:
החזרת תריס חשמלי למסילה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות שלו מעולה! הוא היה מקצועי מאוד, ידע בדיוק מה השלב הבעייתי, שחרר את אותו שלב ואז את שאר השלבים הכניס אחד אחד. הוא אמר שיגיע תוך שעה ובאמת הגיע תוך שעה. אני חושב שהמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויוריקה איזק, פתח תקווה.
משוב: 28/05/2024
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס אור חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אנטון אלקנה, פתח תקווה.
משוב: 15/05/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונה אסא, פתח תקווה.
משוב: 07/05/2024
תיאור השירות:
תיקון חלון בממ"ד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה אחלה ובסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דור שרון, פתח תקווה.
אשרור: 04/05/2024
משוב: 24/08/2023
תיאור השירות:
תיקון של תריסים חשמליים.
חוות דעת:
היה מעולה! הסביר הכל, נתן מחיר הוגן, היה אדיב ונחמד ונתן שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל ברונשטיין, פתח תקווה.
משוב: 17/04/2024
תיאור השירות:
התקנת כנפונים לחלון ממ"ד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה שירות מעולה, היה נראה לי אחלה ומקצועי. הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גוסטבו טופלברג, פתח תקווה.
משוב: 16/04/2024
תיאור השירות:
החלפת ידית בחלון ממ"ד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הגיע בזמן, היה מקצועי ומדויק.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוסנת דהאן, פתח תקווה.
משוב: 12/04/2024
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתירס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, אדיב, מקצועי והגיע תוך רבע שעה. אין לי מילים. המחיר היה סביר לדעתי, דירוג 10 מגיע לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לאדיסלאו גאלה, פתח תקווה.
משוב: 07/04/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2807 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.