הוא עשה עבודה טובה, היה מאוד נעים, הגיע מתי שאמר וגם לקח מחיר סביר לדעתי, היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמר ארדסטני, הרצליה.
אשרור: 04/06/2024
משוב: 26/02/2024
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה, אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי ר. הרצליה.
משוב: 02/06/2024
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הגיע מהר מאוד ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ערן א. רמת השרון.
משוב: 29/05/2024
תיאור השירות:
תיקון ארגז תריס חיצוני.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הגיע בהתראה קצרה, סיפק שירות מקצועי ואדיב במחיר הגון. העבודה נעשתה על הצד הטוב ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונית פלד, רמת השרון.
משוב: 28/05/2024
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בוויטרינה והחלפת רצועות בתריס גלילה חשמלי בסלון.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אין דברים כאלה, בן אדם מסור עבד יפה ונקי. הוא היה ממש נחמד ועבד בשקט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל בראל, הרצליה.
משוב: 16/05/2024
תיאור השירות:
תיקון גומיה בחלון.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מצוין! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר חונוביץ, רמת השרון.
משוב: 12/05/2024
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
אני מרוצה מהשירות, מהזמינות, מהמקצועיות ומהמהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלירן מ. הרצליה.
משוב: 05/05/2024
חוות דעת:
השירות שקיבלתי היה בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
שרה הורוביץ', הרצליה.
משוב: 25/04/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2817 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.