אני מרוצה מהשירות, מהזמינות, מהמקצועיות ומהמהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלירן מ. הרצליה.
משוב: 05/05/2024
חוות דעת:
השירות שקיבלתי היה בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
שרה הורוביץ', הרצליה.
משוב: 25/04/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסתי שמידט, הרצליה.
משוב: 17/04/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור! המחיר לדעתי יקר לעומת מה שנעשה, לא החליף ולא התקין שום דבר חדש.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
סיון פ. רמת השרון.
משוב: 15/04/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי בשער של חניה בבית פרטי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הוא הגיע בזמן, תיקן טוב ומגיע לו ציון עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חגי טרובניק, הרצליה.
משוב: 09/04/2024
תיאור השירות:
החזרת תריס גלילה למסילות.
חוות דעת:
עזרא היה בסדר גמור, הגיע מהר, איתר את הבעיה ותיקן אותה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאי נחום, הרצליה.
משוב: 09/04/2024
תיאור השירות:
תיקון ציר והרכבת חלון ויטרינה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
עזרא היה מקסים. בן אדם טוב, חמוד, ישר אמין ולקח מחיר הוגן. היה קצר, לעניין וידע מה הוא עושה. הוא תיקן לי חלון בויטרינה. נפל הציר והוא הרכיב את הציר מחדש ואת החלון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איילת ברמן, רמת השרון.
משוב: 03/04/2024
תיאור השירות:
התקנת רשת לחלון.
חוות דעת:
הכל היה טוב!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים טוט, הרצליה.
משוב: 14/03/2024
תיאור השירות:
תיקון שני תריסי גלילה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2790 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.