היה ממש אחלה, הוא היה מאוד נחמד, הגיע בזמן והכל עבר טוב. אני מרוצה מאוד. בנוסף, המחיר היה לפי מה שאמר ולא היו הפתעות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליס דבי, הוד השרון.
משוב: 26/05/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
בסה"כ היה טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דן אלמוג, כפר סבא.
משוב: 26/05/2024
תיאור השירות:
החלפת רשתות, תיקון תריס חשמלי והתקנת רשת בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
השירות היה אחלה. גם בשיחת הטלפון הראשונית שלחתי לו את כל העבודות, הוא החזיר לגבי כל דבר מה המחיר הצפוי ועשה את כל מה שקבענו באותו יום. לאחר התיקון ראינו שיש בעיה והוא הגיע שוב בשביל לסדר את זה. לא יצא לי לבדוק מחירים אז העדפתי לא לדרג את הפרמטר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון פלד, רעננה.
משוב: 21/05/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי תקול.
חוות דעת:
היה מצוין! היה מאוד לעניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פיני ל. כפר סבא.
אשרור: 20/05/2024
משוב: 18/01/2024
תיאור השירות:
תיקון חלון ממד והחלפת חלק בחלון.
חוות דעת:
היה מצוין! שירות מעולה. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נינה ר. רעננה.
אשרור: 17/05/2024
משוב: 24/10/2023
תיאור השירות:
שחרור תריס בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
הוא עשה מאוד יפה את העבודה, הוא היה אדיב, מעולה והכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
עמית יערפור, הוד השרון.
משוב: 09/05/2024
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס גלילה.
חוות דעת:
שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2810 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
תחומי התמחות
:: תיקון חלונות ממ"ד
:: תיקון תריסי גלילה חשמליים וידניים
ותק בתחום
בתחום משנת 1993.
הכשרה
עברתי הדרכות בחברות קליל ואלובין.
שאלות ותשובות עם עזרא\דורון
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.