היה בסדר גמור! הוא עמד בזמנים, הגיע מתי שאמר לקח מחיר סביר ולא הקפיץ את המחיר.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יחיאל פלאוט, קרית אונו.
משוב: 03/09/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילות בבית.
חוות דעת:
היתי מאוד מרוצה. הוא הגיע מאוד מהר, תיקן נזילות נוספות על חשבונו תוך כדי העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברכה א. קרית אונו.
משוב: 03/09/2017
תיאור השירות:
פתיחה של סתימה במערכת הביוב של הבניין.
חוות דעת:
הוא מצויין ומאוד זריז. אני ממש התרשמתי ממנו, הוא נתן אחריות לחודש.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן ק. קרית אונו.
אשרור: 03/03/2017
משוב: 13/11/2016
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה.
חוות דעת:
מומלץ ביותר. מדובר בבעל מקצוע יסודי, מקצועי, אמין והוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן דומיניסיני, קרית אונו.
משוב: 18/02/2017
חוות דעת:
אלירן היה פשוט מצוין. הוא היה זמין מאוד, פניתי אליו בערב ולמחרת בבוקר הגיע. אמין (סרב לעשות עבודה שהיתה לדעתו לא נחוצה), מקצועי ואדיב מאוד. אשתמש בשירותיו גם בעתיד ואמליץ עליו למכריי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
משי צ. קרית אונו.
אשרור: 14/02/2017
משוב: 10/12/2016
תיאור השירות:
תיקון ברז באמבטיה.
חוות דעת:
היה מהיר, יעיל, מקצועי והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1783 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
גולש בניין {סנפלינג} ועובד גובה כללי
תעודת מקצועה רצפות
תעודת שרברבות
תיקון צנרת ללא הרס
אודות
אלירן הוא בן 30, נשוי לנטלי ולהם שני ילדים מתוקים. בזמנו הפנוי יש לאלירן תחביבים מקוריים במיוחד: אגרוף תאילנדי וצלילה חופשית עם צִלצל!
בגיל 15 הוא התחיל לעבוד בשיפוצים, והיה מעורב בפרויקטים גדולים למרות גילו הצעיר. שם הוא קיבל מוסר עבודה ואת הכלל הכי חשוב: אף פעם לא להתפשר על איכות . "לא משנה כמה עומדים לשלם לך, האיכות צריכה להיות הכי טובה שאפשר".
לפני 10 שנים הוא הבין שהוא הרבה יותר נהנה מהאינסטלציה מאשר מהשיפוצים, הוציא תעודת שרברב והקים את העסק. באינסטלציה, בניגוד לשיפוצים, אלירן זוכה לפגוש, לדבר ולעזור לאנשים חדשים כל יום, שזה בעצם מה שהוא הכי אוהב. בתחום בו שומעים לא פעם על מקרי רמאות וחאפריות אלירן נהנה לתת שירות מקצועי ואמין, שהרבה מהלקוחות בכלל לא יודעים שהוא אפשרות.
אלירן אומר שגם אם לא היה אינסטלאטור, כנראה היה בתחום השיפוצים כי הוא "פשוט חולה על מתן השירות הזה" ☺. בעתיד הוא מקווה להרחיב את העסק עוד יותר ולעזור לכמה שיותר אנשים.
אלירן עובד בתחום השיפוצים מאז שהוא נער, ואת עסק תיקוני האינסטלציה הקים לפני 10 שנים. הרקע בשיפוצים של אלירן מאפשר לו לסיים את העבודה עד הסוף, כך שאין לכם מה לדאוג אם צריך להרים בלטות.
תחומי התמחות:
:: שימוש במכשור מתקדם
:: עבודות בגובה עם ציוד סנפלינג
:: כל התיקונים שאפשר להעלות על הדעת
העסק הוא בעל זמינות גבוהה מאוד, ומגיע לשטח נרחב: מאשקלון ועד פתח תקווה! אלירן תמיד נהנה להיות לארג', להסביר כל מה שצריך וגם שמח לעזור בטלפון. הוא מצהיר כי "הכסף זה לא העניין, הרבה יותר חשוב לי דעת הלקוחות. לפתור ללקוח את הבעיה ולהשאיר אותו מרוצה, זה מה שמשאיר אותי עם חיוך."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.