עסק זה נמצא במבחן, לכן אין לו עדיין דירוגים מלקוחות קודמים. אפשר לפנות לעמית
ולהתנסות בשירות שלו.
קראת 0 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עמית הוא חשמלאי והנדימן, על כך מספר: "אני הנדסאי חשמל ומנהל פרויקטים בתחום החשמל והתקשורת. מספק פתרונות מקצועיים לניהול וביצוע פרויקטים, התקנת לוחות חשמל, מערכות בית חכם, מצלמות אבטחה, איתור ותיקון תקלות חשמל, וכן שירותי שיפוצים ואינסטלציה. דגש על אמינות, מקצועיות ושירות אישי לכל לקוח".
תחומי התמחות
:: ניהול וביצוע פרוייקטים.
:: עבודות חשמל: תיקונים, איתור תקלות, החלפת לוחות חשמל.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.