היה מצויין, משה איש מקצוע מעולה, נעים ותקשורתי, חשבתי שאני לקראת פירוק חצי מקלחת והוא הצליח לסייע בפשטות ולפתור את התקלה, תודה רבה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נורית אדלר, ראש העין.
משוב: 29/08/2024
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה במטבח.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא אמין, זריז ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף הראל, ראש העין.
משוב: 24/05/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה מעולה, נתן הסבר מעמיק ודרכי מניעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדי פפו, ראש העין.
אשרור: 20/04/2020
משוב: 18/02/2020
חוות דעת:
הכל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי א. ראש העין.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוני ב. ראש העין.
אשרור: 24/03/2019
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
ייעוץ בנוגע לבעיית אינסטלציה.
חוות דעת:
היה מעולה! נתן חוות דעת מקצועית, הבהיר את הבעיה והמליץ על דרך לפתור אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי ליבוביץ', ראש העין.
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
בעל מקצוע מצוין, שווה להיעזר בשירותיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן א. ראש העין.
משוב: 08/11/2017
תיאור השירות:
החלפת צינור שרשורי בשירותים.
חוות דעת:
אדיב, ישר, רגוע ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוזי כהן, רעננה.
משוב: 13/07/2025
תיאור השירות:
תיקון צנרת שהתפרקה מתחת לכיור במטבח.
חוות דעת:
היה בסדר! הוא הסביר לי איך לדאוג שזה לא יקרה שוב, הוא איש מקצוע למופת, בדק את כל האינסטלציה בבית ולקח מעט מאוד כסף לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעמה א. הוד השרון.
משוב: 10/07/2025
חוות דעת:
סך הכל היינו מרוצים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 912 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
משה מספר כי מאז ומתמיד אהב לעבוד עם אנשים ולתת שירות. בעברו עבד כרכז תעסוקה באגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב ושם התאהב בעבודה עם אנשים ובמתן שירות. לאחר מכן עבד כמנהל חשבונות. "הבנתי שעבודה מול מחשב זה לא בשבילי" ,הוא מספר, "החלטתי לעזוב את המספרים ולעשות מה שאני אוהב – לעבוד עם אנשים"
משה אב לשתי בנות. בזמנו הפנוי הוא אוהב לבשל, לטייל, ללכת להצגות ולראות סרטים.
הוא מספר שהסיפוק הגדול ביותר עבורו בעבודה הוא שימוש ביצירתיות. "אני אוהב להשתמש ברעיונות יצירתיים כדי לפתור בפשטות בעיות שנראות מסובכות. הרבה פעמים לקוחות פונים אלי מבואסים, בטוחים שעכשיו צריך להתחיל לעקור בלטות ולהפוך את הבית.. בסוף תוך כמה דקות אני פותר את הבעיה, בלי שום בלגן" הוא מספר. עבור משה, המחמאה הכי גדולה שלקוח יכול לתת לו היא שהוא "חוויה מתקנת".
משה נמצא בתחום האינסטלציה כבר 30 שנה ועצמאי ממש מתחילת דרכו.
תחומי התמחות:
:: סתימות ובעיות צנרת
::תיקון אביזרי אינסטלציה
::מאגרי מים ומסננים
::עבודות אינסטלציה אחרות
בעברו עבד משה עם מוסדות כמו "הבימה" וחברות ניהול גדולות. היום הוא מתמקד בעיקר בבתים פרטיים, "אין כמו חיבור אישי עם הלקוח", הוא מעיד.
משה מספר כי לא פעם נאמר לו שהוא לא בדיוק הטייפקאסט של אינסטלאטור, ואכן חשוב לו לשבור חלק מהסטיגמות השליליות על המקצוע. "מה שמנחה אותי בעבודה זה להיות אמין, להוכיח שאפשר להתפרנס בכבוד במקצוע הזה ביושרה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.