התקנת 3 סיפונים למטבח ו-2 ברזי ניל אחד כפול ואחד חמים ו-6 סיפונים לחדרי רחצה בשלוש דירות נופש.
חוות דעת:
מקצועיות ושירות ברמה גבוהה מאוד. תודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל לוי, בית שמש.
משוב: 28/07/2024
חוות דעת:
היה מצוין! שירות אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת הופמן ה. אילת.
משוב: 07/09/2025
תיאור השירות:
הברזה.
חוות דעת:
שרף לי את יום חמישי בלחכות לו. בסוף הגיע והיה כבר מאוחר בערב. קבענו ליום שישי מאוחר בצהריים וזה לא יצא. קבענו לראשון בבוקר, הוא לא הגיע ולא הודיע וגם לא ענה לטלפון. ככה שרפתי איתו שלושה ימים ועדיין עם שלוליות במטבח. היה ממש לא בסדר! שרפתי ימים בלחכות לו, לא עונה לטלפונים ולא מודיע שלא מגיע. עם שלוליות על רצפת המטבח וחוסר יכולת לשטוף כלים.
זמנים
0
יחס
0
1
כללי
יגאל בר שי, הר אדר.
אשרור: 28/08/2025
משוב: 01/01/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אחראי ואדיב, בא בזמן ותיקן את התקלה במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי ג. אילת.
משוב: 14/08/2025
תיאור השירות:
שבירת קיר וסגירתו לטובת העברת צינור ניקוז.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אור ליבנה, ראש העין.
אשרור: 03/08/2025
משוב: 30/12/2024
תיאור השירות:
החלפת ברזים ותיקון נזילה.
חוות דעת:
הגיע מהר, היה אדיב ונחמד, ביצע את העבודה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור אסנת, רמת השרון.
משוב: 29/07/2025
תיאור השירות:
אספקת והתקנת כיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, על הכיפאק והייתי מרוצה. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי שכנאי, ירושלים.
אשרור: 27/07/2025
משוב: 27/05/2025
תיאור השירות:
החלפת מנגנון לניאגרה סמויה ותיקון ברז בידה.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתה תקשורת טובה. הוא היה אדיב וקשוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעמי נ. אילת.
משוב: 22/07/2025
חוות דעת:
מצוין, היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דליה חוברה, ירושלים.
אשרור: 21/07/2025
משוב: 06/04/2025
תיאור השירות:
איטום פתח ניקוז בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא מותק של בחור ועשה עבודה יפה. חמוד! הייתי מאוד מבסוטית ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 136 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אינסטלטור מוסמך
אודות
בן ישראל הוא אינסטלטור, ועל כך הוא מספר: "הגעתי לתחום בגיל מוקדם ולמדתי מהטוב ביותר - אבא שלי, שיזכה לחיים ארוכים, בריאים ומאושרים. אחרי שאת כל רזי המקצוע רכשתי מאבי, כיום אני עצמאי, מקצועי ומוסמך ע"י עמותת האינסטלטורים בישראל". הוא מוסיף: "חשוב לי מאוד להשקיע בעבודה, שתהיה מקצועית ונקייה - כזה אני, פדנט. המחירים הוגנים ועל השירות כולם מדברים".
תחומי התמחות
:: עבודות אינסטלציה
:: כלים סניטרים
:: דודי מים
:: פתיחת סתימות
:: תיקון נזילות
:: מקלחות
:: אסלות
:: מטהר מים
הכשרה
הכשרה ע"י עמותת האינסטלטורים בישראל.
שאלות ותשובות עם בן-ישראל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.