היה מעולה! שירות מקצועי, בחור נחמד, עשה את העבודה במהירות ולקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעלי גל, תל אביב.
משוב: 03/06/2025
תיאור השירות:
הרכבת ארון הזזה בעל 2 דלתות.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי ה. תל אביב.
אשרור: 03/06/2025
משוב: 03/03/2025
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דקל ישעיהו, תל אביב.
משוב: 07/05/2025
תיאור השירות:
תיקון מגירה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מכל הבחינות! עשה עבודה מהירה וטובה, אלוף ומהימן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תום שפיר, תל אביב.
משוב: 05/05/2025
תיאור השירות:
תליה תמונות, מנורה, מדפים ווילונות.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל רויטנברג, תל אביב.
משוב: 27/04/2025
תיאור השירות:
תיקון דלת מטבח, כיוון דלת מזנון ועוד כמה תיקונים קטנים.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דליה שגיא, תל אביב.
משוב: 22/04/2025
תיאור השירות:
תליית שלוש תמונות על קיר בגודל 3.5 מטרים.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקצוען ואחלה! הוא מדד את התקרה והקיר ועשה הכל בצורה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרקו כהן, תל אביב.
משוב: 20/04/2025
תיאור השירות:
הרכבת שולחן.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל צאופן, תל אביב.
משוב: 20/04/2025
תיאור השירות:
התקנת זרוע לטלוויזיה וארון אמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
דני ל. תל אביב.
אשרור: 14/04/2025
משוב: 12/01/2025
תיאור השירות:
הכנת דירה שפינו שוכרים לדייר הבא, כולל תיקונים וצביעה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה ממש אחלה! אולי קצת יקר, אני מניח שאם הייתי מביא סינים או הודים מאתר בניה ומנהל את זה בעצמי בטח הייתי סוגר ביותר בזול. אבל אין לי זמן לשטויות האלה. מה שעניין אותי זה מינימום מעורבות שלי, מישהו שאני יכול לסמוך עליו בלי לפקח ובלי להיות מעורב בעבודה, רק לשלוח לו תאור עבודה בווצאפ ולהגיד לו איפה המפתח וזהו. ואז שהכל יגמר מהר מאד ללא עיכובים ותקלות שיעכבו את כניסת הדייר החדש. ואת הסחורה הזאת הוא סיפק במלואה, ועל זה משלמים יותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 491 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רועי הוא הנדימן בעל עסק שמתמחה במגוון תחומים. הוא מספר: "הדברים שהכי חשובים לי בעבודה הם הדיוק, האיכות, והניקיון (בדגש). אני מאוד ספציפי וקפדן בעבודה שלי, ומה שמיוחד בעסק שלי זה שיש לי פתרון לרוב המקרים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.