בדיקה מקיפה למזגן תדיראן מיני מרכזי בעקבות הפסקת קירור לסירוגין.
חוות דעת:
שירות מצוין, מקצועי וסבלני עם נכונות לפתור את הבעיה. ביצע בדיקה מקיפה ומקצועית הכוללת בדיקות לחצי גז ורכיבים אלקטרוניים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
בועז לוונשטיין, קדימה-צורן.
אשרור: 25/10/2024
משוב: 24/06/2024
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי שליו, צור יצחק.
אשרור: 21/10/2024
משוב: 18/08/2024
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי מחברת טורנדו אינוורטר בעוצמת 5 כוח סוס.
חוות דעת:
בגדול הוא היה בסדר, הוא לא פתר את הבעיה אבל הגיע בזמן והיה נחמד. הוא זיהה שהמדחס הלך אבל לא הצליח לאתר מדחס חדש, חיפשתי במקומות אחרים ונאלצתי בסוף לקנות מזגן חדש. מעבר לזה המחיר של פאדי היה סביר בעיניי.
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רון צומבר, רעננה.
אשרור: 20/10/2024
משוב: 18/07/2024
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מזגן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מירב אילני, הרצליה.
אשרור: 20/10/2024
משוב: 16/07/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 1 כח סוס אלקטרה.
חוות דעת:
מבחינת מקצועיות אני לא יכולה לשפוט אבל המזגן עובד, הוא אמר מחיר בסיסי וש-2 דברים יכולים לייקר: קידוח בבטון וצנרת יותר ארוכה, בסוף היה צריך את שניהם. עשה את העבודה מאוד בשקט ומהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
בניה פרגון אילון, ראש העין.
משוב: 17/10/2024
תיאור השירות:
בדיקת נזילה, איתור הבעיה וניקוי כללי של מערכת ניקוז המים בערכת מזגן מיני מרכזי
חוות דעת:
בסה"כ היה ממש בסדר, הגיע בזמן שנקבע ותיאם מראש. עבודה מקצועית. המחיר לטעמי היה יקר מאוד עבור שירות מהסוג הזה.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
רינה פרסקו, רעננה.
אשרור: 10/10/2024
משוב: 03/07/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן ופרוק מזגן ישן.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן אפלבוים, קדימה-צורן.
אשרור: 20/09/2024
משוב: 22/07/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 כ"ס של מיצובישי ומפסק פאקט חיצוני.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע לקריאה מעכשיו לעכשיו. עבד נקי ומסודר. מחיר סביר ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי ורדי, תל אביב.
אשרור: 19/09/2024
משוב: 21/07/2024
תיאור השירות:
אספקת והתקנת מזגן אלקטרה.
חוות דעת:
הכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 76 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
דיפלומה הנדסאי קירור ומיזוג אוויר
אודות
"אני פאדי, בעל תואר הנדסאי קירור ומיזוג אוויר. אני בעל עסק בתחום מיזוג אוויר, בעל ידע וניסיון וכישרון רב בתחום יותר מ- 20 שנות ותק. מבצע עבודות בבניה פרטית, בניה רוויה, מוסדות וכו'. אנחנו מעניקים תכנון ויעוץ והתקנת מערכות מיזוג אוויר - VRF / VRV ומכירת כל סוגי המזגנים", מספר פאדי.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.