כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
נדב הוא הנדימן המספר: "אני בעל ניסיון של מעל 15 שנה בתיקונים והתקנות. יש לי "פטיש" לכלי עבודה ולא תמצאו כלי אחד שאין לי בארגז! אני רואה חשיבות בהתמקדות בפרטים הקטנים ומקפיד על רמה גבוהה של מקצועיות וניקיון בכל עבודה! אם אתם מחפשים הנדימן שיספק לכם שירות מקצועי ואמין בביתכם אני הבחירה המושלמת :)"
תחומי התמחות
:: התקנת טלוויזיה
:: תליית מדפים
:: תליית תמונות
ותק בתחום
בתחום משנת 2008.
האחריות כוללת
:: ביקור חוזר וסידור מחדש ללא עלות.
שאלות ותשובות עם נדב
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.