תיאור השירות:
שיפוץ קוסמטי לדירת 4.5 חדרים, כולל החלפת חזיתות במטבח, שיפוץ כולל במקלחת בחדר הורים, שיפוץ חלקי בחדר המקלחת הכללי ושירותי האורחים, הדבקת פרקט בכל הבית, צביעה של כולו, עיצוב והלבשה.
חוות דעת:
חוויה לא מוצלחת תהיה מחמאה למה שעברנו (ועדיין עוברים) אני ובעלי. לשיפוץ עצמו הוקצב חודש זמן ותקציב שהיא אמרה שניתן לעמוד בו וכדאי להתחיל. כשהתחלנו ימים ספורים אחרי, היא לקחה את הזמן, לא עדכנה ספקים בזמנים (אפילו לא את הקבלן!), לא בדקה זמני אספקה, לקחה אותי לכל המקומות עם זמני האספקה הכי ארוכים שיש - את הריהוט מחלקם עדיין לא קיבלתי (חודש אחרי כניסה). ככל הנראה כדי שתוכל לקבל עמלה ולא מתוך מחשבה על צרכי הלקוח. נכנסנו לבית בלי ברזים וכיורים במקלחות, בלי מקלחות, וכשהבנו שאין איפה להתקלח - נסענו אנחנו לקנות, וזירזנו התקנה של הכיור במטבח שיהיה אחד לפחות. כיוון שלא סגרה מסודר תכולת עבודה בכתב מול אף ספק - היו לנו הוצאות רבות נוספות תוך כדי השיפוץ, שהמשיך בעודנו בבית, כיוון שלא הכניסה כל מה שהיה צריך, או טענה שסגרה דברים אחרים מהספקים ונאלצנו לפתור זאת אנחנו. לתחושתי לא נעשה תכנון וניהול מההתחלה, ואם נעשה אז באופן לא מקצועי מספיק. פרקט שנגמר באמצע עבודה, ובתגובה אמרה שלא היה אפשר לדעת (חשבתי שזה התפקיד שלה). טפט שהוזמן על ידה והמתקין אמר שלא יספיק לגודל הקיר, שקעים שמוקמו מאחורי וילונות שהזמינה לאחר מכן, שקעים במיקום שמעולם לא ראיתי שעושים במקלחת, קלפה שהוצמדה לקיר וכשפותחים אותה פוגעת בוילון עץ, הזמנות שעשתה בלי הרבה מחשבה והייתי צריכה להחליף ולתקן שוב ושוב, מקלחת שהזמינה בצבע שונה מכל שאר כלי המקלחת, ולא חשבה על לתקן לפני התקנה (שבמילא התעכבה הרבה אחרי המתוכנן) ועוד. הגישה... מעבר לתגובות היהירות, הלא נעימות, והצעקות בטלפון - שום שיקוף, הכנה לכך שכלום לא בזמנים, שלא נספיק, רק תשובות לקוניות ומסירות אחריות. גם כשאני שיתפתי בכשלים שהיו בתקשורת מול אחד הספקים ענתה לי ״ומה את רוצה שאעשה עם זה?״ לסיכום, אולי יש לה יכולות עיצוב, אבל לנהל פרויקטים, להתנהל מול ספקים או לעמוד בזמנים - היא ממש(!) לא יודעת. והלחץ, התחושה הלא נעימה, השיח הלא מקדם (לא רק מולי, גם מול הספקים שהיא הביאה) וזה שבסוף נותרנו אני ובעלי לבד לפתור את כל הטעויות שלה בזמן שהבאתי מעצבת שתוריד מאיתנו את הדברים האלו - פשוט הפכו את החוויה הזאת לאחת הקשות שיכולתי לבקש. אנחנו החלטנו להפסיק להעזר בה, למרות שכבר קיבלה תשלום מלא, ואנחנו עדיין שופכים כספים ומתקנים את כל הטעויות הנ״ל ואחרות, ועוד רחוקים מלראות את זה נגמר... והיא בתגובה פשוט איחלה לנו ״בהצלחה רבה״.