היה מצוין! מאוד מקצועי, מאוד יסודי, בדק כל דבר. יחס מצויין ומחיר טוב בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאור ז. ירושלים.
משוב: 17/04/2024
תיאור השירות:
מילוי גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוני קשת, ירושלים.
אשרור: 24/10/2017
משוב: 22/08/2017
תיאור השירות:
תיקון מזגן רועש.
חוות דעת:
היה מצויין, למרות שהיה אפשר להחליף את כל המנוע במחיר יקר אילתר פתרון זול יותר בצורה מרשימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומרי סטארק, ירושלים.
משוב: 09/06/2017
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארז ג. ירושלים.
משוב: 12/01/2017
תיאור השירות:
בדיקת תיקון מזגן ישן.
חוות דעת:
היה אחלה!
הוא היה נחמד והגיע בזמן. בדק ואמר שלא כדאי לתקן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
מיכאל כץ, תל אביב.
משוב: 09/09/2025
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים, החלפת סטרטר וניקוי רדיאטור מזגן.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן. מאוד אדיב, מקצועי ונעים הליכות. כן ירבו! מקצועי ביותר, נעים, אדיב ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צור שרצר, תל אביב.
משוב: 09/09/2025
תיאור השירות:
תיקון מזגן מטפטף והחלפת מגש ניקוז.
חוות דעת:
הוא הגיע סופר מהר, היה שקוף לגבי התקלה ומה צריך לתקן. שם לב ללכלוך והשאיר אחריו נקי. היה אדיב ונחמד. מאוד מקצועי והייתי לגמרי מזמין אותו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל יפרמוב, גבעתיים.
אשרור: 07/09/2025
משוב: 08/06/2025
תיאור השירות:
סתימה בצינור ובדיקה.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאוד, הייתי מרוצה ממש! סחטיין על המהירות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירלי חכם יפרח , באר שבע.
משוב: 01/09/2025
תיאור השירות:
בדיקה וחיבור כבל למדחס.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצוין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור לבל, תל אביב.
משוב: 01/09/2025
תיאור השירות:
החלפת סטרטר למנוע.
חוות דעת:
הוא היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 762 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
השתלמות vrf
אודות
תומר הגיע לתחום המיזוג עוד כילד – כל המשפחה שלו עוסקת בתחום ומהם הוא ספג את הידע. "אבא שלי וכל האחים שלי עוסקים במיזוג, ואפשר לומר שבעצם קיבלנו את זה בירושה. כשהייתי ילד הייתי מצטרף לאבא ולאחים הגדולים שלי לעבודה וככה למדתי את העבודה."
הוא נשוי טרי (בשעה טובה!) וכשהוא לא בעבודה תוכלו למצוא אותו באהבה השנייה שלו – גלישת גלים.
מה שהוא הכי אוהב בעבודה זו הלמידה והסיוע לאנשים. "בעבודה שאני אני כל יום לומד משהו חדש, כל הזמן יש תקלות מורכבות וחדשות, אבל הכי כיף זה לעשות לאנשים טוב בקיץ ובעיקר לתת שירות לאנשים מבוגרים. זה מספק."
ומה השאיפות לעתיד? "להמשיך להתקדם ולהתפתח בתחום המיזוג, זה הדבר שאני הכי אוהב, ולהקים בית."
תומר עוסק במיזוג אויר כבר עשר שנים, ומנהל ביד רמה את העסק שקרוי על שמו.
"חשוב לי בעבודה להיות מאוד מסודר", הוא אומר. "אני מקפיד מאוד על סדר וניקיון ואת מה שאני עושה אני עושה מאהבה."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן מיני מרכזי
:: תיקון מזגן עילי
:: תיקון מזגן מרכזי
:: התקנת מזגן עילי
:: התקנת מזגן מיני מרכזי
::ניקוי פילטרים במזגן
"אני אוהב את העבודה האקטיבית ואת העשייה ונהנה כל יום להגיע למקומות חדשים ולהכיר אנשים חדשים."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.