היה מאוד טוב! הגיע בזמן, איתר את הנזילה מהמזגן למרות שהיה קצת מסובך. טיפל בבעיה ואמר להפעיל את המזגן כמה שעות על מנת לראות שהבעיה לא תחזור. אמר לי לשלם רק לאחר כמה שעות על מנת לראות שהבעיה לא תחזור. אם הבעיה תחזור אז הוא אמר לא לשלם. אז אכן נפתרה הבעיה והוא קיבל תשלום.
הייתי מרוצה מאוד, מגיע בזמן, מתייחס ועונה בסבלנות על שאלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לינה ויסמן, קרית ביאליק.
משוב: 16/07/2025
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במזגן מיני מרכזי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סימה טרגנו, קרית ים.
משוב: 14/07/2025
תיאור השירות:
אספקה והתקנת מזגן עילי חדש בממ"ד מחברת טורנדו אחד כוח סוס.
חוות דעת:
התקשרתי אליו לפני ואמרתי לו שיש לי בעיה בקיר בממ"ד בגלל הקבלן, הוא הסכים להגיע לביקור ללא תשלום לראות אם יוכל לבצע את העבודה. הוא הגיע עם עוד בחור בפעם השנייה והם התקינו את המזגן, עשו עבודה בסדר גמור. גם המחיר היה לדעתי מצוין! מגיע לו את הציון הכי גבוה, אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן ס. קרית מוצקין.
משוב: 13/07/2025
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ישראל ב. קרית ביאליק.
משוב: 10/07/2025
חוות דעת:
היה מעולה! המזגן בדירה של אמי לא קירר מדובר בקשישה כבת 86. התקשרתי לאנטון, השעה היתה 17:00, תיארתי את התקלה, אמר שיגיע בעוד כשעה וכך היה. הגיע, איבחן התקלה בלי התחכמויות בצורה מקצועית. החליף חלק והמזגן התחיל לעבוד. המחיר היה הוגן בעיניי והעבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
עפר סנדרוביץ, קרית ביאליק.
משוב: 10/07/2025
תיאור השירות:
החלפת יחידה פנימית של מזגן תדיראן מיני-מרכזי.
חוות דעת:
התקשורת עם אנטון מצויינת, הוא עמד בזמנים, עשה עבודה מצויינת ולהבנתי במחיר טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניס א. קרית מוצקין.
משוב: 09/07/2025
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! מקצועי ושירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן ג. קרית אתא.
משוב: 08/07/2025
תיאור השירות:
התקנת מזגן בחדר שינה.
חוות דעת:
היה מצוין! אנטון עבד בצורה מקצועית ומהירה. היה ברור מראש בנוגע למחיר ולא "הפתיע" עם סכומים נוספים. השאיר אחריו הכל נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 334 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אנטון מספר כי הגיע לתחום מיזוג האוויר מתחום הנדסת האלקטרוניקה: "עבדתי בתחום האלקטרוניקה וחיפשתי דינמיות ועבודת שטח לכן החלטתי לפתוח עסק – אני יודע שבתחום מיזוג האוויר היה חסר מאוד החלק המקצועי ולכן זה התחום שבחרתי בו".
סיפור שזכור לו במיוחד ומתקשר לפן המקצועי היה כשהגיע ללקוח אחרי שזה עבר עשרות טכנאים שלא הצליחו לתקן לו תקלה קלה (פילטרים לא נקיים שהקפיצו את מפסק המתח). "הטכנאים שהגיעו ביקשו ממנו סכומים גבוהים ואף יעצו לו להחליף מזגן. כמובן שניקוי הפילטרים הוא במחיר של קריאת שירות בלבד, אבל הלקוח התעקש לשלם לי מחיר משולש על התיקון הזה..."
בעתיד שואף אנטון להגדיל על העסק ולהיכנס לתחום של מכירת מזגנים.
אנטון הוא הבעלים של "טוני סופר-קור" כבר 8 שנים. לפני כן עבד בחברות האלקטרוניקה הכי גדולות בארץ והוא בעל תואר של מהנדס אלקטרוניקה וחשמל.
תחומי התמחות:
:: התקנת מזגנים מיני מרכזי
:: מזגנים עיליים
:: התקנת מזגנים מרכזיים
:: פירוק מזגנים
ב"טוני סופר קור" המקצועיות היא חוד החנית: הצוות עובר בכל שנה את כל ההכשרות הנדרשות בתחום ואנטון אף מרצה במכללה על תחום האלקטרוניקה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.