ניסים היה בסדר גמור, עבד כמו שצריך ובדק ביסודיות. לדעתי המחיר יחסית יקר אבל הוא היה בסדר, מקסים ומעולה מבחינה מקצועית.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סימה מזרחי, פתח תקווה.
משוב: 19/03/2025
תיאור השירות:
שירות עבור מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן פרידמן, פתח תקווה.
אשרור: 04/03/2025
משוב: 25/12/2024
תיאור השירות:
זיהוי וטיפול בתקלה משביתה של מקרר LG.
חוות דעת:
ניסים הוא איש מקצוע מקסים ושירותי.
הגיע בדיוק בזמן שנקבע, בדק ביסודיות ונתן הסברים טובים על המסקנות ותהליך התיקון. עשה מעל ומעבר כדי לפתור במהירות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה וייס, פתח תקווה.
משוב: 07/01/2025
תיאור השירות:
תיקון קצר של מקרר שמקפיץ את הפחת כל 10 שעות.
חוות דעת:
היה מצויין! ניסים עלה מהר על התקלה ותיקן על הצד הטוב ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי להב, פתח תקווה.
משוב: 29/12/2024
תיאור השירות:
אספקת והחלפת כרטיס אלקטרוני במקרר מחברת Haier.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הוא נסע במיוחד בבוקר כדי להביא את הכרטיס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שושנה חורי, גבעת שמואל.
משוב: 26/12/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי!
היה מאוד מקצועי ויעיל.
נתן לי פתרון בטלפון על מנת לחסוך עלויות מאחר וזה לא עבד הוא הגיע, היה נעים, סידר מהר את הבעיה ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זאב רוזן, פתח תקווה.
אשרור: 18/11/2024
משוב: 19/09/2024
תיאור השירות:
שירות למקרר.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליטל פלציק, פתח תקווה.
אשרור: 25/08/2024
משוב: 23/06/2024
תיאור השירות:
ביקור בדיקה למקרר סמסונג שלא עבד.
חוות דעת:
ההתרשמות שלי הייתה שהוא היה אמין, המחיר היה קצת יקר כי הוא בא לבדוק את המקרר ואבחן שכדאי להחליף אותו.
איכות
10
מחיר
8
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1401 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.