ניסים לא מצא בעיה פיזית והגדיר מחדש את לוח הבקרה. הוא העדיף לא להחליף שום רכיב בלי להיות בטוח וביקש שנמשיך לעקוב בימים הקרובים. היה מעולה! כל הכבוד על השירות!
אמנם לא ניתן היה לתקן את הבעיה, אבל נראה שהוא עושה את המקסימום כדי להתמודד עם התקלה. היה מקסים, נעים ומקצועי. גבה מאיתנו עלות ביקור. היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אברהם רוזנבלום, גבעת שמואל.
משוב: 21/10/2025
תיאור השירות:
ניסיון תיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא היה ממוקד ואדיב, ניסה לתקן כמיטב יכולתו והסביר מקצועית את חומרת התקלה. הוא אמר שחבל להשקיע יותר כסף בתקלה. היה מעולה! אני מרוצה מהשירות!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יניב ב. פתח תקווה.
משוב: 19/10/2025
תיאור השירות:
בדיקת כרטיס אלקטרוני במקרר מחברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה, מקצועי, מהיר, לעניין והשירות שלו היה נהדר. בסופו של דבר לא היה צורך לתקן כי המקרר לא עובד יותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף ת. פתח תקווה.
אשרור: 15/10/2025
משוב: 16/07/2025
תיאור השירות:
סידור תקלה במגירה במקרר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אין לי שום דבר רע להגיד!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי רשמן, פתח תקווה.
משוב: 12/10/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אלכס טרכטנברג, פתח תקווה.
משוב: 09/10/2025
תיאור השירות:
ביקור טכנאי עבור מקרר LG בן 4 שנים שהפסיק לקרר.
חוות דעת:
ניסים איבחן במהירות את הבעיה של מדחס תקול וייעץ לי ליצור קשר עם היבואן, מאחר ועדיין הייתה אחריות על המדחס. הייתי מאוד מרוצה, הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טניה צ. פתח תקווה.
משוב: 08/10/2025
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילנה מ. פתח תקווה.
משוב: 07/10/2025
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מני שמריהו, פתח תקווה.
משוב: 30/09/2025
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
לצערי הוא לא הצליח לתקן, אך חוץ מזה הכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1463 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.