היה ממש אחלה, מכל הבחינות! השירות ניתן למקרר אמנה. ניסים היה מהיר, מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קרן בנימין, פתח תקווה.
משוב: 02/09/2025
תיאור השירות:
ניקוי מקפיא מקרח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ריטה גוניקמן, פתח תקווה.
משוב: 31/08/2025
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן מרדכי, פתח תקווה.
משוב: 29/08/2025
תיאור השירות:
בדיקת מקרר מחברת אמקור.
חוות דעת:
ניסים היה בסדר! הגיע לבדיקה והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונתן ב. פתח תקווה.
משוב: 26/08/2025
תיאור השירות:
בדיקה כללית למקרר והגדרת לוח הבקרה מחדש.
חוות דעת:
ניסים לא מצא בעיה פיזית והגדיר מחדש את לוח הבקרה. הוא העדיף לא להחליף שום רכיב בלי להיות בטוח וביקש שנמשיך לעקוב בימים הקרובים. היה מעולה! כל הכבוד על השירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
רוזה מ. פתח תקווה.
אשרור: 24/08/2025
משוב: 25/06/2025
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עינבר ק. פתח תקווה.
אשרור: 24/08/2025
משוב: 24/06/2025
תיאור השירות:
תיקון של מקרר מסוג haier. המאוורר שלו הלך קאפוט.
חוות דעת:
ניסים היה מעולה! הגיע ממש מהר בהתראה קצרה, תיקן זריז, עבד מסודר ונקי. אבחן מהר את התקלה ותיקן בצורה מקצועית. הוא גם ממש נחמד והסביר לנו מה קרה ואיך הוא תיקן. ממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל עינת, פתח תקווה.
משוב: 20/08/2025
תיאור השירות:
תיקון גלגלת במקפיא.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסתר ג. פתח תקווה.
משוב: 17/08/2025
תיאור השירות:
החלפת חלק שגרם לרעש מטרטר במקפיא.
חוות דעת:
היה שירות טוב ואיכותי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1429 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.