יצרתי קשר עם אייל לניקוי מים שנשפכו על מושב הרכב. לא היה מדובר בכתם אלא בהתייבשות לא אחידה שהסתמנה לא יפה על המושב. אייל אמר לי לא שווה לך להוציא מאות שקלים, אני עובר בדרך ליד הבית שלך ואנקה לך על חשבוני. שיחק אותה והציל אותי בצורה הוגנת וישרה והתעקש לא לקבל תשלום. היה מצוין!