זיהה בעיה של תוף שלא מסתובב (החליף קבל) אבל לא זיהה שהמייבש לא מייבש. כאשר קראתי לו שוב, החליט שזו בעיה חדשה.
דירוגים:
כללי
2
איכות
2
מחיר
6
זמנים
5
יחס
6
תגובת העסק:
הלקוח פנה אלי לבעיה אחת שתוקנה ואחר כך פנה אלי שוב לבעיה אחרת שלא קשורה בכלל לתיקון ורצה שאני אבוא בחינם והגעתי, בדקתי והחלפתי חיישן בחינם ואחרי שבועיים הוא מתקשר אלי ואומר שהמייבש לא מחמם ובאתי שוב חינם וראיתי שיש בעיה בכרטיס והחלקוח לא רוצה להחליף את הכרטיס. אחרי זה הוא התקשר אלי שוב וביקש שאחזיר לו חלק מהכסף, אני מרגיש שזה לא פייר כלפי אחרי כל מה שעשיתי בשבילו.
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -07/09/2025
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, זיהה ופתר את הבעיה במקצועיות. היה אדיב וממש אחלה!