הייתה אי הבנה כי הייתי אמור לשלם לחברה ביקור טכנאי, למרות האחריות. בכל מקרה מבחינת מקצועיות דוד ידע לאבחן נכונה את הבעיה. הוא ביצע החזר כספי במסגרת גישור עם מידרג.
דירוגים:
כללי
8
איכות
8
מחיר
8
זמנים
-
יחס
8
בוצע גישור
| 05/11/2025
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 05/11/2025 ע"י מחלקת בקרת הדירוג של מידרג
במסגרת תהליך גישור באתר מידרג בעל המקצוע ביצע החזר כספי מלא לשביעות רצונו של הלקוח.
פיצוי כספי בסך 200 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -02/11/2025
חוות דעת:
הרגשתי שדפקו אותי! מדובר בבדיקה של 5 דקות. הרגשתי שהוא לא היה כנה איתי כי הבנתי שהדוד שמש באחריות והוא לא שאל לגבי זה, כי פשוט היה נחסך ממני עלות הביקור.