עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

החלפת סוללה לאייפון

כשהחבר הכי טוב נהיה עייף מהר מדי, כנראה שהגיע הזמן להחליף את הסוללה לאייפון. החלפת סוללה לאייפון תיקח רק 20 דק והמחיר שלה נע בין 300 -450 שקלים. כן, גם אם יגיעו עד אליכם כדי להחליף את הסוללה. כל המידע על החלפת סוללה לאייפון – בעמוד הבא


מתי צריך להחליף סוללה לאייפון

אם תכנסו להגדרות הסוללה במכשיר האייפון שלכם, תוכלו לראות את אחוזי התפוקה של הסוללה. אם אתם רואים שהאחוזים ירדו מתחת ל-70%, סימן שהגיע הזמן להתחדש בסוללת אייפון חדשה.

אם אתם לא מצליחים לבדוק את האחוזים, הנה עוד כמה פרמטרים שיעזרו לכם לדעת אם הגיע הזמן להחלפת סוללה לאייפון:

כבל טעינה, שקע טעינה האייפון נכבה לבד

כבל טעינה, שקע טעינה לוקח המון זמן (יותר מ-6 שעות) להגיע לטעינה מלאה עם מטען מקורי של אייפון

כבל טעינה, שקע טעינה האחוזים בסוללה ׳קופצים׳, עולים ויורדים ללא שימוש במטען

כבל טעינה, שקע טעינה סוללה נפוחה (ניתן לראות שהמסך הקדמי או האחורי עקום מעט)

כבל טעינה, שקע טעינה הסוללה מתחממת מאוד במהלך ההטענה


סוגי מעבדות להחלפת סוללה לאייפון

איך אפשר לדבר על תיקון של מוצרי אפל בלי להתייחס לחשיבות של מקוריות חלקי החילוף? אפל דואגת שכל החלקים שלה יפעלו יחד בצורה מיטבית, ושהמכשירים שלה לא יתמכו בחלקי חילוף לא מקוריים (כן, יכול להיות שסוללה לא מקורית תעבוד כמה שעות ואז תפסיק). במעבדות רשמיות של אפל יש מכונה מיוחדת שתקודד את הסוללה החדשה של האייפון שלכם, וכך המכשיר יוכל לזהות שמדובר בסוללה מקורית.

בגלל שאפל רוצה שתתקנו את האייפון אצלה, רק לחנויות הדגל של החברה, איי – דיגיטל, יש אפשרות לשים רכיב מקורי מקודד. למה זה משנה אם הסוללה מקודדת או לא? רק סוללה מקודדת תאפשר לכם לראות בהגדרות הסוללה באייפון שהסוללה החדשה מקורית. מעבר לכך, אין הבדל בין סוללה מקורית מקודדת לכזו שלא. 

 

החלפת סוללה לאייפון במעבדת סמארטפונים 

אם לא תרצו להגיע למעבדות אפל, תוכלו לפנות לכל מעבדת סמאטרפונים אחרת שמורשת ליבא ולשווק מוצרי אפל. במעבדות אלו יש חלקי חילוף מקוריים (אך לא מקודדים). כדי לוודא שמדובר בסוללה מקורית, בקשו לראות את הסוללה לפני ההחלפה וחפשו חותמות מקוריות של אפל (סימן התפוח המפורסם בשני מקומות לפחות, תלוי דגם).

 

החלפת סוללה באייפון

תהליך החלפת סוללה לאייפון

יש שתי אופציות להחלפת סוללה לאייפון שלכם:

מאה אחוז סוללה תיקון במעבדה - מגיעים למעבדה (או מזמינים שירותי משלוח בהם נציג המעבדה מגיע אליכם הביתה לקחת את המשכיר) ומחליפים את הסוללה במקום. תהליך החלפת סוללה לאייפון במעבדה מוסמכת לוקח כ-20 דקות. 

מאה אחוז סוללה הזמנה מהאינטרנט - רוכשים סוללה בחו׳׳ל בחנות של אפל או מזמינים סוללה מקורית מאתר אמין, ומגיעים למעבדה מורשית לתהליך ההחלפה. כלומר, משלמים רק על עבודת ההחלפה (150 ש׳׳ח על  בלבד). שימו לב שבתהליך זה לא תהיה לכם אחריות על החלפת הסוללה.

 

תקלות בהטענה לאחר החלפת סוללה לאייפון

20 אחוז סוללה במקרה של תקלה מהסוג הזה, יש  להחליף את הסוללה שוב (ללא תשלום). אם התקלה עדיין לא נפתרת כנראה שיש תקלה ברכיב הטעינה בלוח האם, ותיקון זה יעלה כ-300 שקלים.

 

אייפון לא נטען

כל כמה זמן מומלץ להחליף סוללה לאייפון

כדי לענות על כך נעשה קצת סדר באיך עובדת הסוללה – הסוללה באייפון היא סוללת ליתיום שיכולה להכיל 500 מחזורי טעינה בתפוקה מלאה. כלומר, בכל 500 הפעמים הראשונות בהן תטעינו את הפלאפון, הטעינה אמורה להיות מושלמת ומהירה.  

לאחר מכן, (בדרך כלל כשנתיים לאחר רכישת המכשיר) תפקוד הסוללה באייפון יורד ויש צורך להחליף אותה כדי להרוויח שימוש אופטימלי. 

 

תיקון אייפון

מחיר החלפת סוללה לאייפון

אתם פסע מלהחליף את סוללת האייפון ולקבל מכשיר שעובד כמו חדש, אבל כמה זה יעלה לכם? לפניכם ממוצע המחירים שגובות מעבדות לתיקון אייפונים עבור החלפת סוללה לאייפון, לפי דגמים:
 

 

דגם

מחיר

מחיר החלפת סוללה לאייפון 10

300 ש"ח

מחיר החלפת סוללה לאייפון 11

300 ש"ח

מחיר החלפת סוללה לאייפון 11 PRO MAX

350 ש"ח

מחיר החלפת סוללה לאייפון 12

350 ש"ח

מחיר החלפת סוללה לאייפון 12 PRO

350 ש"ח

מחיר החלפת סוללה לאייפון 13

400 ש"ח

מחיר החלפת סוללה לאייפון 13 PRO

450 ש"ח

מחיר החלפת סוללה לאייפון 13 PRO MAX

450 ש"ח

 

מאה אחוז סוללה המחירים כוללים מע׳׳מ

מאה אחוז סוללה המחיר לא שונה עבור מעבדות ניידות (תיקון עד הבית, התיקון יעשה במקום)

אם אתם מחליפים את הסוללה במעבדה מורשית, זכרו לדרוש אחריות על ההחלפה ל-3 חודשים לפחות. גם באפל. 


החלפת סוללה לאייפון לבד

בקצרה – עדיף שלא. פתיחת אייפון על ידי חובבן יכולה לגרום נזק למכשיר, החל מפגיעה במסך המגע ועד פגיעה חמורה בלוח האם. כל זה בגלל ברגים קטנים המוברגים בעדינות יתרה.

בגלל הסיכון, עדיף לא להחליף סוללה לאייפון לבד, וגם בעיקר בגלל שהשבתת אייפון יכולה להוביל לאיבוד כל התמונות במכשיר. זוהי גם תזכורת טובה לגבות הכל באיי קלאוד.

 

סוללה לאייפון

טכנאי סלולר מומלצים להחלפת סוללה לאייפון

החלפת סוללה לאייפון היא צעד קטן למעבדת הסלולר וצעד גדול לבעל האייפון, ואחריות כזו לא נותנים לכל מעבדה. ריכזנו עבורכם רשימה של מעבדות סלולר מומלצות להחלפת סוללה לאייפון, המדורגות על ידי לקוחות קודמים. עיינו בביקורת ושהטוב ביותר ינצח ☺ 

 


;

שאלות נפוצות לדף זה

כל כמה זמן כדאי להחליף סוללה באייפון?

אחת לשנתיים פחות או יותר.

כמה זמן לוקח להחליף סוללה לאייפון?

התהליך כולו, מההגעה למעבדה ועד שתצאו החוצה עם טלפון מתוקן, אמור לקחת כ-20 דקות בלבד. 

כמה עולה להחליף סוללה לאייפון?

מחיר החלפת סוללה לאייפון נע בין 300- 450 ש׳׳ח. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק