מוקד מידרג: 1-700-707-233

עמדות צילום לאירועים

מה שלא צולם לא קרה – ועמדת צילום באירוע יכולה לספק הוכחות! בדף הבא נגלה מה עמדת צילום לאירוע כוללת, כמה היא עולה (מ-2,000 ש"ח ומעלה), מה תוכלו להביא בעצמכם כדי להוזיל את המחיר וכמה תמונות תקבלו מהאירוע. בקיצור, כל המידע שחיפשתם על עמדות צילום לאירועים מרוכז פה, אז תהיו בפוקוס


עמדות צילום לאירועים

עמדת צילום לאירועים מתאימה לכל סוג של אירוע, החל מבת מצווה, חתונה, ברית או אירוע חברה. לפני שנדבר על מחירים וטיפים נוספים, ניישר קו לגבי מהי בכלל עמדת צילום לאירוע: 

עמדת צילום עמדת צילום לאירוע היא עמדה דיגיטלית עם מצלמה שמדפיסה את התמונות באופן מיידי. עמדת צילום לאירוע כוללות גם מסך המשמש כרקע למצטלמים, אביזרי צילום ומוצרים עליהם מדפיסים את התמונות.

עמדת צילום בדרך כלל מומלץ להזמין עמדת צילום אחת לאירוע, גם אם יש בו מעל 500 מוזמנים, כי זו פעילות מהירה. אבל, עמדות צילום מגיעות במגוון גדלים – אז בדקו כמה אנשים יכולים להיכנס לעמדה ששכרתם בת אחת.

 

עמדת צילום לאירוע

עמדת צילום לאירוע - הפרטים הטכניים

כדי לוודא שאתם באמת יכולים להזמין עמדת צילום לאירוע, הנה הפרטים הטכניים  שאתם צריכים לחשוב עליהם:

שקע חשמל תשתית מתאימה - עמדת צילום לאירועים דורשת גישה לחשמל (שקע), וניתן למקם אותה גם בפנים וגם בחוץ. שימו לב שרוח חזקה יכולה להעיף את העמדה וגם גשם עלול לפגוע בה. לכן, חשוב להתאים את המיקום למזג האוויר בעונת האירוע, וכמובן להתחשב בגודל העמדה שבחרתם. 

איפה כנס מידרג פעילות העמדה - משכיר העמדה יהיה אחראי על שינוע עמדת הצילום, וידאג לתפעל אותה לאורך האירוע (להחליף דיו אם צריך, לתקן תקלות במקום וכו'). עמדת צילום היא אמנם ניידת, אבל חשוב שהיא תישאר במקום אחד לאורך כל האירוע כדי למנוע פגיעה ברקע (שיכול להיות עדין) ווידוא סדר המצטלמים (שלא יאבדו את התמונה שלהם).

זמן זמן ההשכרה - בדרך כלל מחיר הבסיס של השכרת עמדת צילום לאירוע כולל 4-3 שעות פעילות בלבד. אם תרצו את העמדה לזמן נוסף המחיר יתייקר. 

 

תמונות בעמדת צילום

מה כוללת עמדת צילום לאירוע

עמדת צילום לאירוע יכולה לשדרג כל מסיבה, אך מה היא כוללת? 

 

קיר עם גרפיקה לעמדת צילום

כל עמדת צילום שמכבדת את עצמה צריכה רקע, בין אם זה קיר ממותג (תוכלו לבקש גרפיקה מותאמת אישית) או קיר ירוק שמאפשר להחליף רקעים בכל תצלום (ההחלפה מתבצעת באופן ידני, על מסך דיגיטלי בעמדה). בכל אופן, אם תרצו קיר ממותג, חשוב לדעת שפעמים רבות משכירי עמדות צילום עובדים עם גרפיקאים באופן צמוד. מכאן, עיצוב רקע מותאם אישית דרך משכירי עמדות הצילום יהיה זול יותר מעיצוב באופן פרטני.

למרות זאת, ניתן גם להביא רקע משלכם, אך חשוב לבדוק את גודל העמדה כדי לוודא שהרקע שלכם יתאים - כשלרוב עמדות סטנדרטיות הן בגודל 2.5 על 3 מטר.

 

רקע ממותג לעמדת צילום
 
 

מגנטים לעמדת צילום לאירוע 

 לרוב, תמונות שמצולמות בעמדות צילום יהיו מודפסות במקום על מגנט. היתרון הוא ברור – האורחים יוצאים מהאירוע עם מגנט למקרר שיחזיק את הציורים של הילד. אבל, אם ברצונכם להדפיס את התמונות על כל מוצר אחר (מחזיק מפתחות, תחתיות לשתייה או אפילו חולצה) תוכלו לעשות זאת. במקרה כזה תשלמו תוספות על המוצר עליו מדפיסים את התמונה, או שתביאו את המוצר בעצמכם ותוודאו שלמשכיר יש מדפסת מותאמת למוצר (לרובם יש מגוון רחב מאוד של מדפסות שמותאמות כמעט לכל אביזר).

שימו לב שלרוב שאין הגבלה של כמות מגנטים/ מוצרים שמדפיסים באירוע (גם אם לקחתם גם עמדת צילום וגם צלם מגנטים). אבל, בדרך כלל לא תקבלו יותר מ-300 פריטים באירוע ממוצע שאורך 4 שעות, פשוט כי לא יהיה זמן להדפיס יותר.

 

צילום בעמדת צילום

 

אביזרים לעמדות צילום לאירועים

למשכירי עמדות הצילום יש אביזרים שונים שהם מביאים לכל אירוע – משקפיים, כובעים ושרשראות הוואי. תוכלו לשדרג את העמדה בעזרת אביזרים שתרכשו לבד (קלאסי אליאקספרס) או לבצע הזמנה של אביזרים בהתאמה אישית מול משכיר העמדה. אין ספק שהאביזרים ישדרגו את התמונות שהאורחים יקבלו, והם גם יזכו לקחת אותם הביתה 😊.

 

אביזרים לעמדות צילום

מחיר עמדת צילום לאירוע

עמדת צילום מחיר עמדת צילום לאירוע מתחיל מ-2,000 ש''ח לעמדה בגודל 2.5 על 3 מטרים (כולל קיר ירוק או רקע אחר שאינו בעיצוב אישי).

עמדת צילום מחיר תוספת רקע לעמדת צילום בהתאמה אישית נע בין 700 -1,500 שקלים, כתלות בגודל הרקע (המחיר כולל את עיצוב הגרפיקה). מחיר זה נוסף למחיר עמדת הצילום.  

עמדת צילום מחיר רכישת אביזרים לעמדת צילום לאירוע (ממשכיר העמדה) נע בין 100 -300 שקלים.

עמדת צילום מחיר תוספת שעת השכרה של עמדת צילום לאירוע נע בין 100- 300 ש''ח.

שימו לב - המחירים כוללים מע''מ, מפעיל ושינוע של עמדת הצילום. 


עמדת צילום לאירוע - מה קורה עם התמונות

כל האורחים הצטלמו ונהנו? מעולה! מי שהספיק לקחת את המוצרים המודפסים באותו יום זכה, ומי שלא – יוכל לזכות בתמונות הדיגיטליות שצולמו באותו יום. תמונות אלו יועברו אליכם כ-72 שעות לאחר תום האירוע. ככה תרוויחו גם תמונות סטילס רגילות במידה והזמנתם צלם אירועים, וגם את התמונות שצולמו בעמדת הצילום עצמה.

 

תמונה עם אביזרים בעמדת צילום

משכירי עמדות צילום מומלצים לאירועים

עמדת צילום לאירוע תשדרג כל מסיבה ותוציא את האורחים עם מזכרת מתוקה. אם אתם חושבים להשכיר עמדת צילום לאירוע, ריכזנו עבורכם רשימה של משכירי עמדות צילום מומלצים שיוכלו להקים לכם עמדה מהסרטים. כל המשכירים מדורגים על ידי לוקחות קודמים, ותוכלו לבחור את המשכיר שהכי התחברתם לביקורות עליו 😊


;

שאלות נפוצות לדף זה

אפשר להוסיף לעמדת הצילום רקע בעיצוב אישי?

ניתן להוסיף רקע בעיצוב אישי או להשתמש בסמך ירוק כדי שניתן יהיה לגוון ברקעים בתצלומים שונים. 

מה המחיר של עמדת צילום לאירוע?

מחיר עמדת צילום לאירוע מתחיל מ-2,000 ש''ח ויכול להתייקר אם מעוניינים בתוספת רקע בהתאמה אישית ואביזרים. 

האם עמדת הצילום כוללת אביזרים?

נהוג שספקי עמדות הצילום מביאים בעצמם אביזרים שונים לעמדת הצילום. אם תרצו, תוכלו לרכוש אביזרי צילום בעיצוב אישי. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק