מוקד מידרג: 1-700-707-233

שף פרטי - מחיר

שף פרטי זה כיף. במקום שוב לחגוג יום הולדת במסעדה, תוכלו לחגוג עם שף פרטי שיגיע עד אליכם ואפילו ישטוף כלים בסיום האירוע. אבל לפני שמזמינים אחד כזה, חשוב לדעת שמחיר שף פרטי נע בין 1,200-2,000 ש"ח לארוחה זוגית או 170-450 ש"ח לסועד כשמדובר על מספר רב יותר של אורחים. בגלל שכל זה רק על קצה המזלג, קראו את המאמר הבא על מחיר שף פרטי, ואפילו תקבלו בסופו קישור לשפים פרטיים מומלצים.

 

שף פרטי מכין מנות
 

שף פרטי - מחיר

בניגוד למגשי אירוח או קייטרינג חלבי שמגיעים מוכנים וכל מה שנשאר הוא לקחת צלחת ולהעמיס, שף פרטי זאת חוויה אחרת. אם רוצים לציין אירוע חגיגי בדרך שונה ומיוחדת, תוכלו להזמין שף פרטי הביתה שיכין לכם ולחברים ארוחה חווייתית, שתהיה זכורה ושונה מעוד ביקור במסעדה. מחיר שף פרטי לארוחה זוגית יעלה 1,200-2000 ₪ לארוחה, ו-170-450 ₪ לסועד כאשר מדובר בארוחה עם מספר רב יותר של משתתפים. בנוסף, אם בוחרים להזמין שף פרטי מפורסם ויוקרתי, המחיר לסועד עשוי להגיע גם ל-600-800 ₪ ויותר.

 

מנות שף

 

שף פרטי - הצעת מחיר 

כדי להפוך את המספרים למציאות, הנה שתי הצעות מחיר אמתיות לארוחת שף פרטית של 8 סועדים ומעלה, כולל מע"מ:

אחד הצעת מחיר שף פרטי ראשונה:

נקודה בניית תפריט מותאם לאירוע

נקודה כלי הגשה משותפים ואישיים

נקודה ללא מלצרים 

נקודה 4 מנות לסועד: קרפצ'יו חציל, סלט יווני, רביולי אסאדו, קדרת טלה וירקות שורש

נקודה קינוח: טארט פירות 

סך הכל לסועד: 260 ₪ 

סך הכל ל-8 סועדים: 2,080 ₪ כולל מע"מ. 

 

מספר שתיים הצעת מחיר שף פרטי שנייה:

נקודה בניית תפריט מותאם לאירוע

נקודה כלי הגשה משותפים ואישיים

נקודה ללא מלצרים

נקודה 6 מנות לסועד: חציל על האש, כרובית בטחינה, קרפצ'יו עגבניות, כתף טלה, עוף צלוי ואסאדו

נקודה קינוח: סופלה שוקולד פרווה

סך הכל לסועד: 330 ₪ 

סך הכל ל-8 סועדים: 2,640 ₪ כולל מע"מ.

כלים? מלצרים? אנחנו יודעים שזה עוד לא ברור ויכול קצת לבלבל, אבל אל תדאגו. ממש בהמשך אנחנו מסבריים מה משפיע על מחיר שף פרטי, ומה כלול (ולא כלול) במסגרת השירות.  


מה משפיע על מחיר שף פרטי

שפים פרטיים שונים אחד מהשני, ובהתאם מתמחרים את השירות שלהם בצורה שונה. לכן, כשאתם מדברים עם השף, חשוב לשאול אותו איך הוא בדיוק מתמחר את הארוחה, כדי שתהיו מוכנים. בכל אופן, ריכזנו כאן את כל הגורמים שעשויים להשפיע על מחיר שף פרטי:

כוכב מספר סועדים: אם מדובר בארוחה זוגית, ייקבע מחיר מינימום לארוחה כולה שלרוב יעמוד על 1,500 ₪ לשני הסועדים. לעומת זאת, אם מדובר על אירוע של 5 סועדים ומעלה, העלות למנה יורדת.

כוכב מספר המנות: במסגרת תכנון הארוחה, השף יציג לכם מספר רב של מנות, ומהם תוכלו לבחור אילו מנות יוגשו, וכמה: 4 מנות, 5 או אפילו 8. בהתאם, ככל שתרצו שיוגשו יותר מנות, כך המחיר לסועד יעלה. לדוגמה, אם נבחר 5 מנות + קינוח, המחיר לסועד יהיה 260 ₪. אבל, אם נרצה שיהיו 6 מנות לאורח + קינוח, המחיר יעלה כבר ל-300 ₪ לסועד.

 

שף פרטי מכין מנות

 

 

כוכב השם של השף: אם אתם רוצים את השף המפורסם מהטלוויזיה אצלכם בסלון, זה אפשרי, אבל המחיר יהיה גבוה בהרבה. שפים מפורסמים עשויים לגבות 600-800 ₪ לסועד ואפילו יותר, בעיקר בזכות היוקרתיות של השם שלהם.  

כוכב עלות הנסיעה: אם האירוע שלכם בדרום או בצפון, והזמנתם שף מהמרכז, סביר שהשף יוסיף למחיר הסופי עוד כמה מאות שקלים שיכסו את הנסיעה, אך יש גם שפים שעלות הנסיעה כלולה כבר במחיר, והם אינם מבקשים תוספת תשלום על ההגעה.

 

סלטים בארוחת שף

 

כוכב ציוד וכלים: אולי לא הרבה יודעים, אבל בדרך כלל הכלים בהם יוגשו המנות שיכין עבורכם השף הפרטי, בהם הצלחות, הקערות, סכו"ם וכו' לא כלולים במחיר, ומגיעים בתוספת תשלום ממוצעת של 30 ₪ לסועד. יש שפים שלא מחייבים להשתמש בכלים שלהם, ומוכנים להשתמש בכלים שכבר יש לכם בבית. אז אם אתם רוצים לחסוך את העלות הנוספת, שווה לבדוק את הנושא מול השף.  

כוכב מלצרים: במסגרת השירות של שף פרטי ניתן להזמין גם מלצרים, אשר יגישו את המנות לשולחן וישלימו את אווירת המסעדה –  אצלכם בבית. בכל אופן יש שפים שעלות המלצר כלולה במחיר המנה, אך יש שפים שמבקשים תוספת תשלום על כל מלצר, כאשר עלות כל מלצר נעה בין 250-350 ₪. בכל מקרה אם אתם בקטע של לחסוך, עבור פחות מ-20 איש אין באמת צורך במלצרים, ואתם יכולים לוותר.

 

שף פרטי מכין פיצה

מה כולל מחיר שף פרטי

מחיר שף פרטי כולל את כל השירותים הקשורים בארוחה: בשלב הראשון, אתם והשף הפרטי תתכננו יחד את התפריט והמנות שיוגשו במסגרת האירוע. תוכלו לבחור מתוך מאגר נרחב של מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים, לבקש בקשות מיוחדות (כשרות, ללא גלוטן, מנות טבעוניות ועוד) ולהרכיב עם השף את התפריט שהכי מתאים לאירוע שלכם.

לאחר מכן, השף יופקד על קניית כל המצרכים הרלוונטיים לארוחה, ויתחיל לבצע הכנות ראשוניות לבישול המנות עצמם, עוד לפני האירוע.

בשלב הבא, יגיע השף אל מקום האירוע ויעצב את השולחן וכלי ההגשה. כשהאירוע יתחיל, השף יתחיל בבישול והכנת המנות, ויגיש אותם לסועדים במסגרת התפריט שנקבע מראש, שלרוב ינוע בין 4-8 מנות וקינוח.

בסוף האירוע, ידאג השף לפינוי וניקוי האירוע, מבלי שתצטרכו לשטוף אפילו מזלג אחד.  

 

שף מרכיב מנה

מחיר שף פרטי - חשוב לדעת

אחד התארחות בבית השף: אם הבית שלכם לא מתאים לאירוח ובא לכם לקיים את האירוע במקום אחר, לא מעט שפים מציעים אופציה במהלכה אתם והאורחים תבואו לארוחת שף אצלם בבית. יש שפים שאפילו מגדילים ראש ומארחים את הארוחות במתחמי אירוח מיוחדים, כשהמחיר לרוב נשאר זהה.

מספר שתיים שתייה לא כלולה: בדרך כלל שפים פרטיים אינם מספקים שתיה קלה, אלכוהול וכו' במסגרת הארוחה, כך שקחו בחשבון שבנוסף למחיר שף פרטי, תצטרכו לקנות שתייה באופן פרטי. בכל אופן, וודאו את נושא השתיה מול השף בזמן תכנון האירוע, כדי שתבואו מוכנים מראש.

 

שף פרטי מצלחת מנות

המלצות של שפים פרטיים

אחרי שאנחנו יודעים מה המחיר של שף פרטי ומה מקבלים במסגרת השירות שלו, השלב הבא הוא למצוא אחד כזה. ריכזנו כאן המלצות וחוות דעת על שפים פרטיים, המדורגים על ידי לקוחות קודמים. לפני שאתם מתקשרים לאחד השפים, קראו את חוות הדעת עליו, הסתכלו בגלריה שלו, ורק אם התמונות מגרות במיוחד – תרימו את הטלפון. בתיאבון 😊


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה שף פרטי?

מחיר שף פרטי נע בין 1,200-2,000 ש"ח לארוחה זוגית, ובין 170-450 ש"ח לסועד כאשר מדובר על יותר אורחים. אם תרצו להזמין שף יוקרתי ובעל שם, המחיר לסועד כבר יקפוץ ל-600-800 ש"ח. 



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק