מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 21 חוות דעת רלוונטיות
היה בסדר גמור, הוא היה אדיב והזמנים היו סבירים. אחרי התיקון היה משהו שהיה צריך לסדר אז הוא חזר וסידר את זה.
היה סבבה לגמרי. זה היה תיקון קצת מורכב, הוא לקח את הכרטיס למעבדה והיה נראה שהוא מאוד מקצועי. הוא הצליח לתקן הכל כמו שצריך ברמה שאני לא בטוחה שכל אחד היה יודע לעשות והכל עובד מצוין.
היה בסדר גמור! ממש מצוין. אני מרוצה מהמקצועיות ומהעבודה, אמנם זה לקח קצת זמן אבל זה כי היה צריך להחליף את הכרטיס.
אדיר היה מעולה! הוא נתן שירות טוב, היה מהיר, אמין והוגן.
בעקרון, הייתי מרוצה!
היה בסדר גמור, הוא הגיע, פירק את הכרטיס לקח אותו למעבדה לתיקון וחזר לסדר הכל.
דור הפנה אותי לחבר שלו שהיה נהדר ממש!
החלפת קונטקטור במזגן תדיראן מיני מרכזי ותיקון כרטיס אלקטרוני במזגן אינוורטר תוצרת אלקטרה.
היה ממש מעולה!
הוא עניני ומקצוען. קיבלנו ממנו יחס אדיב מאוד ותשובות לשאלותינו. הגיע אלינו לפחות מספר פעמים וניסה לפתור את הבעיה. שילמנו לו על השירות אך מכיוון שלא יכול היה לפתור את התקלה במלואה החזיר לנו את התשלום במלואו. לא הסכים לקבל תמורה כספית עבור מסירת כרטיס המזגן לתיקון במעבדה (מה שבוודאי עלה לו) ותשלום עבור ההתרוצצות. זו פעם ראשונה שאנו נתקלים בכך.התאמץ, השתדל ונתן לנו שירות מעל ומעבר. נראה לנו שההגינות ושביעות רצון הלקוח עומדים בראש מעייניו, תודה לך יחזקאל.
יעקב היה מעולה! הוא איחר קצת, אבל עדכן אותי מראש. חוץ מזה היה מעולה, טיפל מהר ולקח מחיר הוגן. ממליצה!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.