מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 16 חוות דעת רלוונטיות
התנור קיצר את הבעיה, הזמנתי אותו לבדוק את התקלה, הוא אמר שהלכו שני הגופי חימום אבל לא היה לו אותם עליו אז החלטתי לקנות תנור חדש. הוא היה אדיב, מקצועי ונחמד. קצת ביאס שלא פתרתי את התקלה אבל זה לא קשור אליו.
הכל היה ממש מצוין. הוא הגיע מהר מאוד והיה מאוד אדיב. הבעיה לא נפתרה כי התנור לא בסדר והוא גבה רק עבור ביקור.
מגיע לו הציון הכי גבוה! הוא עשה מאמצים ממש גדולים כדי לעזור לי. הוא אדיב ומקצועי וייעץ לי מה לעשות הלאה.
הוא בדק ונתן הערכת מחיר עבור התיקון, אני החלטתי לא לבצע. השירות שהוא נתן היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן, היה נחמד ומקצועי.
בני היה קודם כל רציני בגישה שלו מבחינה שהגיע בזמן כמו שקבענו, בדק תנור בילד אין, קבע שלא שווה לתקן והמליץ על מספר תנורים אחרים.
היה בסדר! טל החליף גוף חימום, ולאחר מכן הבעיה חזרה. הוא בדק שוב את התנור וקבע שיש להחליף גם את גוף החימום העליון. החלטתי שאני מעדיפה שלא לתקן את התנור והוא החזיר לי את הכסף על העבודה שבוצעה, וגבה תשלום רק עבור הביקור.
בדיקת מדיח כלים מחברת Zanussi ותנור אפייה מחברת Zanussi.
היה בסדר גמור. התרשמתי לחיוב מזה שהוא היה מוכן לעשות מעל ומעבר ומחיר טוב לדעתי.
היה מעולה!
הוא היה אחלה, אמר שאין תקלה ובאמת שהפעלתי אח"כ את התנור הכל היה בסדר.
בדיקת גוף חימום בתנור אפיה של חברת זנוסי בעקבות קצר.
נתן היה מאוד מקצועי, גם מבחינת התשלום היה בסדר גמור. עשה עבודה טובה ולא יצא עד שהייתי מרוצה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.