מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 18 חוות דעת רלוונטיות
אלון היה בסדר גמור והיינו מרוצים. הוא סיכם מראש את המחיר וכך גבה. בסוף הוחלט לרכוש מדיח כלים חדש במקום לבצע תיקון.
היה מצוין, מאוד אדיב, מנומס והמחיר היה טוב. היה בסדר גמור.
הוא הגיע ובדק את המדיח, אמר שצריך להחליף מנוע אבל לא יכולתי להתעסק בזה כרגע. הוא היה מאוד נחמד ומאוד מקצועי, הוא הסביר לי הכל בצורה טובה.
הוא מדהים! שמרנו את הכרטיס שלו על מנת לקרוא לו שוב. אומנם לא ניתן היה לתקן את המדיח אבל הוא עבד עליו עד שמצא מה התקלה והמליץ לקנות חדש, הוא נתן יחס מעולה ואני בהחלט אקרא לו שוב אם אצטרך!
הוא אבחן תקלה בכרטיס ואמר כמה יעלה לתקן אותו. העדפתי לקנות מדיח חדש. הוא נתן יחס טוב, עלות הבדיקה בסדר גמור.
השירות שלו היה מצוין, הוא הגיע בזמן היה נחמד והוגן .
אילן הסביר הכל בצורה מפורטת וברורה, נתן שירות מצוין, הגיע בזמן והודיע על זמן ההגעה מראש.
שירות מצוין!
תיקון מדיח כלים של סימנס, בדיקה מקיפה ואבחון של התקלה, ניקוי יסודי של צנרת וחלקים פנימיים, החלפת קבל.
היה מושלם! רז הגיע תוך זמן ממש קצר. היה מאוד אדיב, ענייני, הסביר כל פעולה וענה על השאלות. התעקש לבדוק אפשרויות שונות, כדי להשמיש את המדיח, השקיע מאמץ וזמן. אבחן את התקלה במקצועיות, וגם מנע החלפת חלק מיותר. בסיום העבודה דאג גם לכוון את התאמתו של המדיח למטבח בצורה מיטבית (חצי אינטגרלי, בתוך ארונות, וצמוד לפרקט).
השירות שלו היה טוב מאוד, הוא היה זמין מאוד, הגיע כבר למחרת, נראה מקצועי וסה"כ יצאנו מרוצים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.