מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 366 חוות דעת רלוונטיות
היה ממש אחלה! הלכה המשאבה.
טוב מאוד. המדיח לא הוציא את המים במלואם. דימה בדק את פעולת המשאבה, החליט לתת עוד צאנס, הבטיח לשוב במידה ויתגלה שנדרש להחליף .
המליץ לא לתקן כי העלות יקרה וניתן להמשיך להשתמש גם עם התקלה המופיעה. שירות מקצועי ואדיב, עמידה בזמנים.
לדעתי המחיר היה סביר, הוא נתן שירות טוב והוא בן אדם נדיר.
אספקת והחלפת תרמוסטט במייבש כביסה מחברת אלקטרולוקס ובדיקת כרטיס במדיח כלים מחברת סימנס.
אסף בן אדם מקסים ממש, יחס טוב, מסביר את הדברים כמו שצריך, ממש אדיב באמת. הוא לא בא לסחוט כסף, הוא ממש משתדל לעזור.
היה מצוין! בדק ואמר שהתפוצץ הכרטיס וכדאי לקנות חדש.
הוא היה אחלה, הגיע מהר והיה שירותי ומעולה. בסוף הוא גילה שעכבר אכל את החשמל בפנים.
היה אחלה. המצב של המדיח היה כל כך חמור שהיה עדיף שלא לתקן. לקח מחיר על ביקור בלבד.
הוא בחור על הכיפאק, עמד בזמנים והגיע בזמן שקבענו. הוא הגיע לבדוק את המדיח והגענו למסקנה שעדיף כבר לקנות מכשיר חדש בהתאם לכך שהמדיח שלי היה מאוד ישן. מבחינתי הוא עשר על הכל!
התברר שהלך מנוע של מדחס, עבודת החלפת מנוע יקרה מאוד ולא שווה אז החלטנו להחליף מדיח כלים לחדש. הטיפול היה מאוד מקצועי וענייני. השירות מצוין, מקצועי, ואנושי מאוד. מאוד ממליץ.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.