מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 16 חוות דעת רלוונטיות
הבעיה לא נפתרה אבל זה לא באשמתו, הוא הגיע לבדוק מדיח אינטגרלי שהוא חלק מהמטבח וכדי לבדוק אותו צריך להוציא אותו ולפרק קרמיקה כי מי שהתקין עשה עבודה לא טובה. והפירוק של הקרמיקה זו עבודה שהוא לא עושה. הוא היה נחמד והוגן ואמר שאם אני אביא מישהו להוציא את הקרמיקה הוא יבוא לביקור הבא בלי תוספת תשלום. הוא היה הוגן וסך הכל היה בסדר.
הוא היה בסדר, אבל לא היה אפשר לתקן.
היה טוב מאד! הגיע להבנה שהכרטיס תקול ושאין טעם לתקן.
היה ממש אחלה, מצוין! תקלה במדיח כלים אינטגרלי. הגיע, בדק , ניסה לתקן ואבחן תקלה בכרטיס. המליץ לא לתקן עקב העלות הגבוהה. פירק את הדלת של המדיח, הסביר איך לחבר במדיח החדש והמליץ על מדיח חדש. היה מאוד שירותי ונחמד ולקח מחיר ביקור הוגן.
הוא היה בסדר גמור, מקצועי ונחמד.
יוסי הגיע כי המדיח לא עבד, הוא פירק ובדק- הסביר לי הכל והחלטנו ביחד שעדיף לוותר עליו. הוא לקח מחיר הוגן רק על ביקור, היה מקצועי והגיע בזמן שקבענו. הוא מאוד נחמד והשירות שלו טוב.
הבן שלו הגיע, ניסה להזמין את החלק אבל הוא יצא מהמגוון וויתרנו על התיקון, התקלה לא נפתרה.
הוא עשה עבודה טובה, ממש הזיז את המדיח, בדק אם הוא מחמם, אם התוכניות השונות עובדות, עשה איפוס וניקוי והסביר לי כל צעד בתהליך כדי שאוכל לעשות גם בעצמי, ממש בן אדם טוב.
הוא היה בסדר גמור. מאוד אדיב, נחמד ומשתדל.
בדיקת כרטיס אלקטרוני במדיח כלים של חברת בוש והתקנת מדיח כלים אינטגרלי.
הוא בסדר גמור, הוא בא לבדוק את המדיח ולקח את הכרטיס האלקטרוני למעבדה, הוא לא הצליח לתקן והזמנתי את החברה שגם לא הצליחו. הוא היה ממש בסדר וניסה לתקן, הגיע מתי שתיאמנו וגם הזמנתי אותו להתקין את המדיח החדש. הוא מאוד נחמד, יודע מה לעשות והיה ממש טוב. הוא עשר!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.