מציג חוות דעת 1 - 9 מתוך 9 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה בסדר גמור!
רועי היה אחלה, עשה עבודה ממש טובה והיה נחמד. בנוסף, הוא עשה עוד דברים שלא ביקשתי ממנו.
הוא היה אחלה. הוא היה נחמד אך מעט יקר. עם זאת הוא עשה עבודה מקצועית וטובה. סה"כ אני מרוצה מהשירות.
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
תיקון תריסים בכמה חלונות, תיקון שני חלונות זכוכית שבורים, תיקון רשתות בכמה חלונות וקדיחת חור במסילה לניקוז מים.
הייתי מאוד מרוצה!
החלפת תריס ידני לחשמלי, סתימת החור של המנגנון הידני, הבאת חשמלאי מוסמך לחיבור לחשמל, תיקון תריס נוסף בחלון אחר ומציאת פיתרון לבעית סגירת דלת רשת וביצוע התיקון.
היה מאד נחמד, ישר, נתן אחריות על התריס החשמלי והיה מעולה!
מדהים, מדהים! הגונים, גם הוא וגם העובד שלו. הוא בעל מקצוע מגדיל ראש למופת! הוא שימן לי את החלונות כדי שלא יתקעו ונתן טיפים להמשך. לקחתי אותו לדירה נוספת, לתיקונים נוספים ופשוט היה תענוג לעבוד איתו! אני ממליצה בכל פה. היה מקסים!
ניר פשוט מעולה. הוא הגיע ועשה עבודה טובה ואיכותית ואכן כמות היתושים פחתה. בדיעבד הצליח להיכנס ג'וק מהחלון, אולי מחרך. היינו שמחים לו נאמר לנו איך לפתור זאת כי הרשתות נועדו למנוע את כניסתם, בין היתר. אבל בהחלט ראו שהוא השתדל.
הזמנתי תיקון תריס גדול. המחיר נמסר לי בצורה ברורה, והעבודה בוצעה היטב ומהר. ביקשתי להרחיב את העבודה ולתקן מספר רשתות. לאחר תיקון הרשתות הופתעתי שאני אמור להוסיף סכום נוסף, ושילמתי את הסכום המוגדל. המנהל הביע נכונות להחזיר לי את הסכום ה"עודף" עבור תיקון הרשתות אם אבוא למפעל, ואכן החזיר לי כאשר הגעתי אליו. לסיכום: מסירת מחירי שתי עבודות בשתי דרכים שונות יוצרת אי הבנה מפתיעה ומיותרת, שלא אמורה לקרות, בוודאי לא אצל אנשים המורגלים לתת שירות ללקוחות רבים. החזר הכסף במשרדי החברה ולא באמצעות הדואר לא נוח ללקוח ועם קצת רצון טוב היה אפשר להמנע מכך.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.