מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
היה מעולה! לירן פתר את הבעיה בקלות, הסביר את הסיבה לכך וגם נתן טיפים לגבי שמירה על המכונה, היה אדיב, נחמד, הגיע בזמן והגון.
מושלם מכל בחינה. רז ניסה לפתור את הבעיה טלפונית ונתן אבחנה ראשונה שהצריכה רכישה של חלק חלופי והגעה לביתי. הגיע במועד שנקבע, פתח את מכסה המכונה וביצע מספר בדיקות בכדי לאבחן את סיבת התקלה. לאחר שנתן את חוות דעתו, החלטתי לא לתקן את המכונה אלא לקנות חדשה.
היה פשוט 10!
שירות מצוין. פרט בטלפון את הסיבות האפשריות והעלות. לאחר הבדיקה גילה שהסיבה בכלל היא מיסב שבור. הוא המליץ לא לתקן כי התיקון הוא כמעט בעלות של מכונה חדשה ונתן לי המלצה איזו מכונה לקנות. לקח מחיר נמוך יחסית בעיניי על הביקור.
בדיקה עבור תקלה של דלת לא נפתחת במכונת כביסה של חברת Samsung.
היה נדיב, אמין ושירותי. פתח את הדלת ובדק אותה, אמר שהוא ממליץ לקנות חדשה במקום שיתקן סתם ויגבה סתם כסף, אבל שכן יתקן אם נבחר שכן.
בדיקה למכונת כביסה מחברת קונסטרוקציה שלא נפתחה אחרי שסיימה את הפעולה.
מצוין! הגיע ובדק את הבעיה, אמר שיש בעיה בכרטיס וייעץ לקנות מכונה חדשה.
הוא הגיע, בדק והסביר שהתיקון יכול להיות יקר אז ויתרתי על התיקון ושילמתי לו על הביקור. היחס שלו היה בסדר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.