מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 15 חוות דעת רלוונטיות
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
היה עשר, ממש מאה אחוז!
ראשית, תודה על העבודה שבוצעה בדירה. התרשמתי מההתנהלות המקצועית הכללית ומהעמידה בלוחות הזמנים. עם זאת, אני רוצה להתייחס לסיטואציה שנוצרה סביב דו"ח החניה שהתקבל לאחר הביקור בדירה. לפני ההגעה התבקשה הכוונה למקום חניה – והכוונתי בהתאם לאזור. לאחר ההגעה לאזור, התבצעה פנייה לדיירת לצורך בקשת הנחיה נוספת. בעיניי ההחלטה היכן לחנות, גם אם נעשתה לאחר קבלת הכוונה כללית, היא באחריות הבלעדית של החונה – כמו בכל שירות שטח. לאחר קבלת הדו"ח, פנית לדיירת בבקשה לתשלום, ורק לאחר מכן אליי. הבהרתי בצורה חד-משמעית שאין לי ולא לדיירת אחריות על מקום החניה שנבחר ושאין בכוונתי לשאת בעלות הדו"ח. למרות זאת, מהחשש לאי-נעימות, הדיירת בחרה לשלם את מלוא הסכום. מדובר בהתנהלות שאינה מקובלת בעיניי. אני מצפה שבעתיד יכובדו גבולות האחריות של כל צד והימנעות מהפניית דרישות תשלום שאינן מוצדקות.
דוד היה מעולה. הכל עשר!
הוא היה מדהים, באמת כל הכבוד לו!
שירות מצוין. הזמין את החלק, הגיע בזמן, התקין את הרגש במעבה החיצוני ופתר את הבעיה.
חיתוך צינור ניקוז, שאיבת לכלוך, הוספת סיפון למניעת ריחות, פירוק פלסטיקה, פתיחת סתימה, זיהוי תקלה והחלפת 2 רגשים במזגן מיני מרכזי מולטי אינוורטר.
היה מעולה! מקצועי, יסודי, אדיב.
ניקוי סוללת עיבוי והחלפת רגש במזגן מחברת Tadiran מסוג אינוורטר.
היה מצוין וממש מעולה! הוא הגיע בזמן, בדיוק כמו שאמר לי ועבד בצורה מאוד יסודית! הוא מצא את התקלה, טיפל בה ועל הדרך הציע לטפל גם בסוללת עיבוי. אני מאוד מרוצה! בעיניי המחיר הוגן, אולי היה אפשר להוריד קצת, אבל אני מאמינה שזה המחיר בשוק.
מילוי גז בשני מזגנים של חברת אלקטרה, אספקת והחלפת רגש במזגן אינוורטר.
היה נהדר! הוא בא בזמן, היה אדיב ומקצועי ועכשיו המזגן עובד. התוצאה משביעת רצון, הוא באמת היה בסדר והגיע בזמן.
החלפת חיישן (רגש) + תיקון כרטיס בלוח פנימי והחלפת כרטיס במעבה במזגן אינוורטר של אלקו-אלקטרה.
10 מכל הבחינות :) התקשר להודיע שמגיע, הגיע בזמן. ביצע בדיקה שבה התברר שהמזגן כן קירר, אך לא לאורך זמן. על כן נבדק גם הכרטיס ביחידה הפנימית שהסתבר שהיה תקול. הכרטיס נלקח למעבדה, שם תוקן ויחד עם זאת נאמר ע"י הטכנאי, כי לא בטוח שהבעיה בו ולכן יש לבדוק את הכרטיס בחלק החיצוני של המזגן כלומר המעבה/מדחס. על כן דידי בדק את הכרטיס בתוך המעבה ועל פי הנתונים הסתבר שהתקלה נובעת ממנו ויש להחליפו. לכן פורק ונלקח למעבדה לבדיקה והוחלף לחדש. כדאי לדעת, בדיקת מזגן אינטוורטר ותיקונו זה תהליך מורכב מאד שלא כמו במזגן רגיל ונדרשת סבלנות רבה. לדידי חשוב מאד שהטיפול יהיה מאה אחוז כדי שהלקוח יהיה מרוצה. הוא גם הוסיף לי חודש על האחריות שקיימת על הכרטיס.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.