מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 13 חוות דעת רלוונטיות
היה בסדר גמור, הבנו ממנו שהוא יגיע קודם לאבחן ולראות. לאחר בדיקה, החלטנו לא לתקן ולקנות חדש.
היה בסדר גמור, הוא הגיע מהר, בדיוק מתי שתיאמנו והוא הגיע למסקנה שאין טעם לתקן את המייבש. הוא גבה דמי ביקור שהיו הוגנים לדעתי, הרגשתי שהוא מקצועי ולא סתם מנסה לדחוף עבודה.
שירות בסדר גמור, הוא הגיע לבדוק תקלה במייבש ונתן הצעת מחיר גבוהה בעיניי אז לא המשכתי איתו את העבודה.
ערן היה ממש בסדר. הוא היה גם אדיב וגם מקצועי. הוא ניסה לתקן את מייבש הכביסה שלי, והבין שהמצב מעבר לתיקון, אבל הוא עשה את כל מה שהוא יכל וגם הסביר לי ולאשתי בדיוק מה הבעיה ומה הוא עשה.
הוא בדק את מייבש הכביסה, אי אפשר לתקן אותו אבל הוא היה באמת בסדר גמור!
הכול היה מצוין, בהתחלה הוא ניסה לאתר את התקלה דרך הטלפון כדי להימנע מביקור וכשלא הייתה ברירה הוא הגיע ואיתר תקלה במנוע של המייבש. הכול היה מצוין מבחינתי.
ניסינו לתקן מייבש כביסה, הוא לקח את החלקים למעבדה והתברר שאי אפשר לתקן. הוא היה באמת מעל ומעבר! נקלענו למצב שהוא פירק את כל המייבש כביסה בשביל למצוא את מקור הבעיה ובסוף התלבטנו אם להחזיר את המייבש לקדמותו. הוא החליט להחזיר הכול ומבחינתי זה לא היה מובן מאליו, הוא גבה מחיר רק על שירות והיה יותר מבסדר בעיניי. אני מאוד ממליצה עליו ואם אצטרך אזמין אותו שוב בוודאות.
דייק והגיע בזמן שנקבע, בדק את המייבש ולא מצא תקלה, הסביר ואמר שאם יהיה צורך יגיע לתקן, יוסי היה מאוד אדיב ואפילו בדק כמה ימים אחר כך שהמייבש עובד.
המייבש לא עבד, משה הגיע ובדק אותו, הסביר לגבי התקלה שמצא בציר ואמר שאי אפשר לתקן ועדיף לקנות מייבש חדש. הערכתי את הכנות שלו והכל היה בסדר גמור!
קובי הגיע בזמן שאמר, היה נחמד והכל היה בסדר גמור. הוא זיהה את התקלה והסביר שצריך להחליף את דלת המיקרוגל, אמר שמדובר בתיקון יקר ומיותר והדריך אותי איך לעקוף את התקלה. שאלתי אותו גם על בעיה במייבש הכביסה והוא הסביר שהמייבש תקין וצריך רק לנקות את השרוול.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.