מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 53 חוות דעת רלוונטיות
איתור תקלה ותיקון מזגן עילי מחברת תדריאן כולל הוספת קיבועי מנגנון הגנה במקום.
היחס והשירות שקיבלתי ממנו היו באמת מדהימים, הוא אחד מאנשי מקצוע הכי טובים שנתקלתי בהם בזמן האחרון. היחס שהוא נתן היה מאוד נעים, מקצועי והמחיר שלו היה יותר מהוגן לדעתי, הוא לא ניסה להוסיף או לסחוט פה ושם על כל מיני דברים.
תיקון תקלה E8 במזגן אינוורטר עילי מחברת תדיראן וניקוי פילטרים.
הוא היה ממש אחלה, בא בזמן והיה מאוד נחמד. התקשרתי יום לפני, הוא נתן לי טווח של שעתיים וביום העבודה, התקשר 20 דקות לפני שהגיע. הוא עבד נקי, ניקה את הפילטרים ובדק בערב שהכל בסדר.
היה מצוין!
תיקון תקלה במזגן עילי מחברת תדיראן שכלל החלפת רגש.
המזגן עבד בערך יום עד שהפסיק לעבוד. ניסה לשכנע אותנו לרכוש מזגן חדש דרכו ואז נקבל הנחה על ה'תיקון' .לדעתי הוא ידע שהמזגן לא יעבוד ובכל זאת החליף חלק ומזה קצת התבאסתי.
הוא היה מצוין, מבחינתי אין מילים! הכל היה טוב, עמד בלוחות בזמנים ואיתר נכון את התקלה.
אבחן מקור קצר במזגן עילי של חברת תדיראן, תיקון תקלה חשמלית ומילוי גז.
אחלה, היה אמין ונחמד. איש ישר ואדיב.
תיקון תקלה במזגן עילי של חברת תדיראן שלא עבד כולל מילוי גז.
אדי היה מעולה, היינו מרוצים.
הוא ממש מקסים, אדיב ועשה את זה ממש מהר. הוא היה זמין באופן מיידי והיה הוגן מבחינת התשלום.
מור היה מעולה, חביב, נחמד, אדיב, מקצועי, מהיר, פתר את התקלה ולקח מחיר הוגן לדעתי.
היה מעולה. הוא בחור טוב, מקצועי ואמין. הוא עשה את העבודה מהר, סיים והלך.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.