מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 46 חוות דעת רלוונטיות
התנור התקלקל מרטיבות. ירון לקח את הלוח לטכנאי שינסה לתקן ובסוף החלטתי שהמחיר לא שווה את התיקון ורכשתי חדש. ירון היה בסדר גמור ועשה את העבודה מצוין.
אריה בא לבדוק תנור, הוא ניתק אותו, חיבר והמתין כמה דקות אחרי בשביל לראות אם הוא ממשיך לעבוד. אחר כך שאלתי אותו אם הוא יכול לבדוק עוד מוצר חשמלי, כמובן בתוספת תשלום. הוא אמר שהוא ממהר אבל שאין לו בעיה להעיף מבט. הוא בא, הסתכל, הדריך אותי מה לעשות וכמובן לא לקח על זה תשלום. אחר כך הוא גם הרים אליי טלפון להגיד שהוא חשב על עוד משהו שיכול לעזור. הוא היה ממש מדהים ומבחינתי הוא איש החשמל שלי לדירה הזו. הוא נתן מעצמו יותר ממה שהוא צריך.
הוא בא, היה מצוין, אבל המחיר שלו היה קצת גבוה בעיניי למה שעשה. הוא בדק את התנור, עשה בדיקה יסודית, והיה בסדר גמור. הוא היה זמין ובא בזמן.
הוא היה מצוין ואני מרוצה ממנו.
השירות היה בסדר גמור. הוא היה שירותי ומקצועי.
היה מדהים! יואב בדק את תנור אפיה אלקטרולוקס ואיבחן את הבעיה. לצערי לא היה משתלם לתקן.
הייתי מאוד מרוצה!
הגיע תוך שעה ,בדק ואמר שהכל בסדר ובזה נגמר הסיפור! הכל עשר, היה ממש בסדר גמור, אם אני אצטרך שוב אני אקרא לרז!
השירות היה בסדר גמור, מאוד מקצועי, הוא בדק בצורה יסודית את התנור והיה נראה שהוא מבין על מה הוא מדבר. הוא הגיע בזמן ואפילו הקדים קצת.
הוא היה מקסים, הכל היה בסדר ואני בסך הכל מרוצה ממנו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.